گوگل کروم 74

گوگل کروم 74 برای ویندوز 10 دارای یک حالت تیره مخفی است

مرورگر گوگل کروم 74 (Google Chrome 74) برای پلتفرم‌های دسکتاپی منتشر شد. گفته می‌شود در این نسخه برای کاربران ویندوز 10 یک حالت تیره مخفی گنجانده شده است.

گوگل کروم 74 سرانجام برای تمام پلتفرم‌های دسکتاپی شامل مک٬ ویندوز و لینوکس منتشر شد. همراه این نسخه٬ کاربران ویندوزی قادر خواهند بود حالت تیره که مدت‌های طولانی انتظارش را می‌کشیدند٬ فعال کنند. این تغییرات در رابط کاربری کروم٬‌ منوها و پنجره‌ی دانلودها به منظور استفاده‌ی آسوده‌تر در شب اعمال می‌شود.

هرچند این حالت کل رابط کاربری را در سراسر پلتفرم‌ها تیره نمی‌کند٬ اما اگر یکی از کاربران ویندوز 10 هستید٬ شما می‌توانید حالت تیره را در مرورگر کروم خود فعال کنید. این کار با نوشتن یک تکه متن در تنظیمات شرتکات انجام می‌شود و به طور کلی از 2 روش می‌توانید حالت تیره را در گوگل کروم 74 فعال کنید. یکی برای نمای استاندارد و دیگری فقط برای حالت تیره خواهد بود. برای این کار٬ شما باید شرتکات یک سند را در دسکتاپ خود تغییر دهید. مراحل زیر را دنبال کنید:

گوگل کروم 74

فعالسازی حالت تیره در گوگل کروم 74

  1. روی شرتکات برنامه‌ی کروم در دسکتاپ کلیک راست کنید و وارد بخش تنظیمات شوید.
  2. یک فاصله و force-dark-mode– را به انتهای بخش “Target” اضافه کنید.
  3. حالا روی گزینه‌ی Apply کلیک کنید.
  4. کروم را با این شرتکات اجرا کنید.

گوگل کروم همچنین گزینه‌ای برای غیرفعال کردن انیمیشن‌ها را به ارمغان میاورد که می‌تواند برای کاربرانی با کامپیوترهای قدیمی‌تر٬ گزینه‌ی کاربردی و مفیدی باشد. این نسخه همچنین یک سیاست برای مسدودسازی سایت‌هایی که به تازگی آن‌ها را باز و بسته کرده‌اید٬‌ تغییر داده است. برای مشاهده‌ی تمام تغییرات انجام شده در نسخه جدید مرورگر کروم می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*