فیلترینگ اینستاگرام

فیلتر اینستاگرام فعلا در دستور کار نیست

دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت ما رفتار اینستاگرام در خصوص بستن صفحه‌های فرماندهان سپاه پاسداران را محکوم می‌کنیم، اما فیلتر اینستاگرام در دستور کار قرار ندارد.

اخیرا شرکت اینستاگرام تعدادی از صفحه‌های فرماندهان سپاه پاسداران را به دلیل اقدام خصمانه آمریکا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه، مسدود کرد. در همین رابطه ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت در بیانیه‌ای که شورای عالی فضای مجازی در این خصوص منتشر کرده، تاکید شده که مردم باید توجیه شوند. چرا که آن‌ها نمی‌تواند کارهای جدی خود را بر بستر پیام رسان های خارجی انجام دهند که یک طرفه و فقط به دلیل شکل ظاهری لوگوی برخی صفحه‌ها نسبت به فیلتر کردن آن صفحات اقدام می‌کنند. وی افزود پیام رسان های خارجی برای مردم قابل اتکا نخواهند بود و می‌بایست یک پیام رسان ملی ایجاد شود که البته چنین اقدامی دشوار است، اما در آینده‌ای نزدیک عملی می‌شود.

فیلتر اینستاگرام ؟

دبیر شورای عالی فضای مجازی در خصوص رفتار ایران در برابر اقدام اینستاگرام عنوان کرد ما این رفتار اینستاگرام را محکوم می‌کنیم، اما در حال حاضر فیلترینگ اینستاگرام در دستور کار قرار ندارد. این مقام مسئول با اشاره به اینکه شبکه اجتماعی ربینو جایگزینی برای اینستاگرام محسوب می‌شود، گفت در داخل کشور پیام رسان مشابه اینستاگرام راه‌اندازی شده است که البته مردم می‌بایست از آن استقبال کنند تا پیام رسان های داخلی قدرتمندتر شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اینستاگرامی که مایه فسادو وقط تلف کردنه باز بمونه و توییتری که یک رسانه قویه بسته، به نظرتون امریکا همینو نمیخواد؟؟؟؟

  2. غرب استکبار بیشترین صدمه را از طریق این شبکه فساد و فحشا به هشتاد میلیون مردم انقلابی و اسلامی ما وارد می کند و با این اخبار های کذب و دروغ میخواهد جوانان انقلابی ما را دلسرد کند ولی کورخونده سیلی محکمی بر دهان غرب استکبار می کوبیم . باتشکر

  3. آگاهی مردم برای بعضیا سمه 😂😂😂 متاسفانه خبر بد برای اینا اینه که مردم ایران دیگه آگاه شدن و میدونن کی دوسته کی دشمن 😂😂❤❤👍