ترامپ

ترامپ به خاطر کم شدن فالوورهایش در توییتر جک دورسی را بازخواست کرد

اخیرا دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا با جک دورسی، مدیر توییتر دیدار کرد. وی در این دیدار، جک دورسی را بابت کم شدن تعداد فالوورهایش در توییتر بازخواست کرد و شکایت کرد که چرا تعداد فالوورهای اوباما از او بیشتر است!

روز سه شنبه اخیر، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا با جک دورسی، مدیر شبکه اجتماعی توییتر دیداری داشته و در این دیدار به خاطر کم شدن فالوورهایش در توییتر، دورسی را بازخواست کرده است. کاخ سفید نیز گزارش‌های منتشر شده در این رابطه را تایید کرده است.

کلیان کانوی (Kellyanne Conway)، مشاور رئیس جمهور آمریکا در صبح روز چهارشنبه در خصوص این دیدار گفت آن‌ها گفتگوی بسیار مثبتی درباره پلتفرم‌های رسانه‌ای برای انتخابات سال 2020 داشتند. وی افزود رئیس جمهور بسیار نگران از دست دادن فالوورهایش یا بلاک شدن کاربران با اهداف خاص بوده و این کاملا واضح است.

ترامپ

اظهارنظر کانوی نشان می‌دهد که گزارش منتشر شده توسط واشنگتن پست در مورد این جلسه درست بوده است. واشنگتن پست در این گزارش نوشته بود بخش قابل توجهی از نشست رئیس جمهور آمریکا و جک دورسی بر نگرانی‌های ترامپ بابت حذف یا محدود کردن بی سر و صدای فالوورهایش در توییتر متمرکز شده بود.

مدیر توییتر نیز درباره این اتفاق به رئیس جمهور آمریکا توضیح داد که تعداد فالوورها به دلیل تلاش توییتر برای حذف اکانت‌های اسپم و ربات‌ها تغییر می‌کند. دونالد ترامپ نزدیک به 60 میلیون دنبال کننده در توییتر دارد، در حالی که باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا حدود 106 میلیون فالوور دارد. گفته می‌شود ترامپ به جک دورسی شکایت کرده که چرا اوباما دنبال کنندگان بیشتری دارد، در حالی که فعالیتش در توییتر خیلی بهتر از اوباما است.

توییتر دشمنی سیاسی با ترامپ ندارد

مدیر توییتر به طور مداوم تاکید کرده که هیچ قصد سیاسی یا ایدئولوژیکی برای حذف فالوورهای ترامپ در کار نبوده است. بلکه توییتر همواره اکانت‌های جعلی و ربات‌ها را حذف می‌کند و به دنبال این اتفاق، بسیاری از افراد مشهور، حتی خود جک دورسی نیز تعدادی از فالوورهای خود را از دست داده‌اند. این در حالی است که ترامپ پیش از این با انتشار یک توییت مدعی غرض‌ورزی توییتر علیه وی شده بود، اما سند و مدرکی در این باره ارائه نکرد. او نوشته بود توییتر با من مانند یک جمهوری‌خواه رفتار نمی‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. باعث همه این
    وات دفازان …

  2. بیچاره گفته شاید از قصد ازش کم کردن

  3. عشق است دونالد ترامپ عزیز!
    🙂

  4. ترامپ فاسده قمارباز به چه روزی افتاده 🤣🤣🤣🤣