تریلر جدید فیلم مردان سیاه پوش 4 (Men in Black: International) را تماشا کنید

مجموعه مردان سیاه پوش بازگشته است اما با تغییرات فراوان از جمله عدم حضور ویل اسمیت. تریلر جدید فیلم مردان سیاه پوش 4 (Men in Black: International) را در ادامه مشاهده کنید.

فیلم مردان سیاه پوش 4 که با نام بین المللی شناخته می‌شود، یک بازسازی نیست بلکه در همان دنیای سه گانه اصلی جریان دارد. حتی اِما تامسون یکبار دیگر در نقش مامور او (Agent O) به ایفای نقش می‌پردازد.

مردان سیاه پوش 4

اما این بار دیگر خبری از زوج محبوب ویل اسمیت و تامی لی جونز نیست و کریس همسورث و تسا تامپسون، تیم جدید فیلم را تشکیل می‌دهند. تامپسون نقش زنی را بازی می‌کند که در کودکی با موجودات فضایی آشنا شده؛ از وجود مردان سیاه پوش خبر دارد و در جستجوی آن‌هاست تا تبدیل به یک مامور شد. در مقابل کریس همسورث نقش یکی از ماموران درجه یک سازمان را بازی می‌کند که با تامپسون همکار می‌شود.

کارگردانی فیلم بر عهده اف گری گری است که فیلم‌های مستقیم از کامپتن و سریع و خشمگین 8 را در کارنامه دارد. سه گانه اصلی توسط بری ساننفلد ساخته شده بود که این بار در کنار استیون اسپیلبرگ، وظیفه تهیه کنندگی اثر را برعهده گرفته است.

تریلر جدید فیلم مردان سیاه پوش 4 – Men in Black: International

همان طور که در تریلر نشان داده شد، شخصیت منفی‌های فیلم، موجودات بیگانه‌ای هستند که می‌توانند تغییر شکل داده و به هرکسی تبدیل شوند، از جمله مردان سیاه پوش و همین باعث می‌شود که آن‌ها در مقابل یکدیگر قرار بگیرند. به نظر می‌رسد که شیمی رابطه کریس همسورث و تسا تامپسون، با اینکه تا پیش از این در فیلم ثور: راگناروک دیده شده بود، هنوز جذابیت‌های خود را حفظ کرده است. حضور لیام نیسن در فیلم را نیز نباید نادیده گرفت که شاید آخرین باری باشد که او را در یک فیلم اکشن مشاهده می‌کنیم.

اولین قسمت از مجموعه مردان سیاه پوش در سال 1997 به اکران در آمد و با بودجه 90 میلیون دلاری، 590 میلیون دلار در جهان فروخت. قسمت دوم در سال 2002 روانه سینما شد و نتوانست نظر طرفداران را جلب کند، با این حال با 140 میلیون دلار بودجه، به فروش 441 میلیون دلاری دست پیدا کرد. در نهایت، قسمت سوم در سال 2012 روی پرده رفت. این فیلم توانست از نظر طرفداران راضی کننده باشد و با بودجه 225 میلیون دلاری، 624 میلیون دلار در گیشه کسب کرد.

فیلم مردان سیاه پوش 4 از تاریخ 14 ژوئن 2019 (24 خرداد 1398) اکران خود را آغاز می‌کند و باید دید در نهایت تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ویل اسمیت که نیست…تیزرش هم چنگی به دل نمی زنه…بیشتر واسه بچه ها خوبه

  2. بازیگر نقش مرد چه جیگریه