انتشار ویدیویی شگفت‌انگیز از اولین گوشی منعطف اپل

رندری ویدیویی از اولین گوشی منعطف اپل منتشر شد. در این ویدیو شاهد یک گوشی آیفون هستیم که بعد از باز شدن تای آن، تبدیل به یک تبلت آیپد می‌شود! اولین گوشی انعطاف پذیر اپل آی فلکس (iFlex) نام دارد.

پیش از معرفی اولین گوشی های هوشمند انعطاف پذیر توسط هواوی و سامسونگ، یک شرکت تحقیقاتی کره‌ای با نام CGS-CIMB Group در قالب یک جدول، زمان‌بندی عرضه اولین گوشی منعطف شرکت‌های مختلف را پیش‌بینی کرد. در این فهرست نام شرکت‌های سامسونگ، هواوی، ال جی، اوپو، شیائومی، ویو، موتورولا و حتی مایکروسافت دیده می‌شد.

آخرین اسم در این فهرست را باید اپل دانست، چرا که طبق شایعات، اولین گوشی منعطف اپل طی نیمه دوم سال آینده میلادی رونمایی خواهد شد. البته بعد از گزارش مشکلاتی عجیب در نمایشگر سامسونگ گلکسی فولد، CGS-CIMB Group پیش‌بینی کرد بازه زمانی اعلام شده برای عرضه اولین گوشی انعطاف پذیر تمامی شرکت‌ها به تعویق خواهد افتاد.

رندر ویدیویی اولین گوشی منعطف اپل

شرکت ConceptsCreator به تازگی رندری ویدیویی از اولین گوشی منعطف اپل منتشر کرده است. این دستگاه آی فلکس نام دارد. در این ویدیو شاهد دستگاهی فوق‌العاده زیبا و خیره‌کننده هستیم، اما نباید فراموش کرد در رندرهای ویدیویی هواوی میت ایکس و سامسونگ گلکسی فولد نیز مشکلات آن‌ها همچون وجود چین و چروک روی بخش میانی نمایشگر به تصویر کشیده نشده بود! این موضوع را باید در محدودیت مهندسان شرکت‌های گوشی‌ساز جستجو کرد، محدودیت‌هایی که طراحان گرافیکی با آن رو به رو نیستند!

اولین گوشی منعطف اپل با نام آی فلکس، برخلاف هواوی میت ایکس و همانند سامسونگ گلکسی فولد، به داخل تا می‌شود. روی پنل پشتی آن دوربینی چهارگانه، مجهز به یک سنسور ToF، سوار شده است. همچنین دوربین سلفی، که سیستم تشخیص چهره فیس آیدی نیز روی آن سوار شده است، در قالب ساختاری مکانیکی، به صورت اسلایدی از لبه بالایی گوشی بیرون می‌آید. ابعاد نمایشگر خارجی 5.4 اینچ بوده و از نسبت ابعاد تصویر 16:9 بهره می‌برد. بعد از باز کردن تای اولین گوشی منعطف اپل با یک نمایشگر 7.9 اینچی بسیار بزرگ، مجهز به نسبت ابعاد تصویر 4:3، رو به رو خواهیم شد. این همان نسبت ابعاد تصویری است که در طراحی تبلت‌های سری آیپد مینی به کار می‌رود.

بعید می‌دانید در اولین گوشی منعطف اپل سازنده بتواند از شر چین و چروک میانه صفحه نمایش، درست جایی که لولای دستگاه قرار دارد، خلاص شود، هر چند در رندر ویدیویی شرکت ConceptsCreator خبری از این ایراد نیست!

اولین گوشی منعطف اپل

ماه گذشته نیز رندری از اولین گوشی منعطف اپل دیده بودیم. این گوشی آیفون ایکس فولد نام گرفته بود و همانند طرح جدید، به داخل تا می‌شد. نمایشگر آیفون ایکس فولد 6.6 اینچی بود که بعد از باز شدن تای آن، تبدیل به تبلتی 8.3 اینچی می‌شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. سلام درسته من یکی از طرفداران تکنولوزی هستم. ۱۲ سالمه. اپل شرکت خیلی خوبیه که اگه اشتباه نکنم هر ساله گوشی هاش رو در شهریور به بازار عرضه می کنه. من واقعا عقیده ای ندارم که ای فلکس دروغین باشه.

  2. مثل همیشه فقط رخ داره

  3. اپل اگه بزنه بدون نقص میزنه نه مثل بعضیا

  4. دهان ها بسته میشود و گوش ها تیز از حیرت چنین ساخته بشری💥💥💥💥💥