رندر آنر 20 پرو

رندر آنر 20 پرو با شیب رنگی سفید منتشر شد

جدیدترین رندر آنر 20 پرو (Honor 20 Pro)٬ با شیب رنگی سفید منتشر شد. این رندر نشان می‌دهد گوشی پرچمدار جدید آنر دارای یک نسخه با قاب پشتی سفید و رگه‌های صورتی رنگ است.

هفته‌ی گذشته رندری از گوشی آنر 20 پرو با یک قاب آبی رنگ منتشر شد که دوربین چهارگانه پشتی آن را به نمایش می‌گذاشت. امروز٬ رندر آنر 20 پرو این‌بار با شیب رنگی سفید منتشر شده است. گوشی جدید آنر را می‌توانید در یک شیب رنگی سفید مشاهده کنید٬‌ در حالی که رگه‌هایی از رنگ صورتی را می‌توان روی آن یافت. این رندر چهار دوربین در پشت قاب گوشی آنر را نیز به نمایش می‌گذارد که در سمت چپ قرار دارد.

رندر آنر 20 پرو

مشاهده‌ی مجدد دوربین چهارگانه در جدیدترین رندر آنر 20 پرو

دوربین اصلی این گوشی از سنسور Sony IMX600 برخوردار است. رندر آنر 20 پرو همچنین حضور یک دوربین پریسکوپی با لنز تله فوتو٬ شبیه آنچه در قاب پشتی گوشی هواوی پی 30 پرو دیده‌ایم را نیز به تصویر می‌کشد. این دوربین چهارگانه شامل یک سنسور 3D ToF نیز می‌شود و آخرین سنسور می‌تواند با یک لنز فوق عریض همراه شود.

گوشی‌های خانواده آنر 20 قرار است در تاریخ 31 اردیبهشت و در یک رویداد خبری ویژه در شهر لندن معرفی شوند٬ اما تا آن زمان شما می‌توانید انتظار درز اطلاعات بیشتری از آن را داشته باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خوشرنگه ولی دخترونه س

  2. حتی اگه دوربینش و باتریش کمی(نه با تفاوت فاحش) از huawei p30 pro ضعیف تر باشه باز هم با توجه به قیمتش عالیه و بنظرم از خرید p30 pro میتونه آدم رو منصرف کنه