تریلر جدید بازی Rage 2 را تماشا کنید

تریلر جدید بازی Rage 2 منتشر شد که به صورت اجمالی به بخش‌های مختلف داستانی و گیم پلی آن می‌پردازد. این ویدیو دقیقا نشان می‌دهد که در بازی ریج 2 چه چیزی انتظار ما را می‌کشد.

آیا هیچ ایده‌ای ندارید که بازی Rage 2 در چه موردی است یا قسمت اول آن را بازی نکرده‌اید؟ این ویدیو تمام نکاتی که باید بدانید را به شما تقدیم می‌کند. بازی ریج 2 ماه آینده منتشر خواهد شد و حالا شرکت بتسدا با این تریلر جدید، به معرفی همه جانبه آن پرداخته است. تمامی اطلاعات مورد نیاز شما در این تریلر جمع آوری شده‌اند.

همان طور که انتظار می‌رفت، این تریلر، اسلحه‌ها و قابلیت‌های مختلف شخصیت اصلی بازی را به تصویر می‌کشد. همچنین آیتم وینگ استیک (Wingstick) را نیز مشاهده می‌کنید که از قسمت اول بازگشته است. علاوه بر این اسلحه‌های مرگبار هیجان انگیز، می‌توانید نگاهی جزئی به دنیای باز و فعالیت‌های مختلف درون آن نیز داشته باشید.

تریلر جدید بازی Rage 2 – ریج 2

علاوه بر مکانیک‌های گیم‌پلی، این تریلر بر روی بخش داستانی بازی نیز دست می‌گذارد. این ویدیو برای کسانی ساخته شده که قسمت اول را بازی نکرده‌اند و از داستان آن مطلع نیستند. تنها چیزی که لازم است بدانید این است که پس از برخورد یک شهاب سنگ به کره زمین، اکثر ساکنان کره زمین کشته شده‌اند و دنیا به یک ویرانه آخرالزمانی تبدیل شده است. حالا بازماندگان باید با راهزنان بی‌رحم و جهش یافتگان دیوانه مبارزه کنند. در این میان، شما نقش یک رنجر به نام والکر را برعهده خواهید داشت، کسی که به تنهایی باید وضعیت این دنیای آشوب زده را سر و سامان دهد و عدالت را برقرار کند.

قسمت اول بازی Rage در سال 2011 عرضه شد و قسمت دوم آن در تاریخ 14 مه 2019 (24 اردیبهشت 1398) برای رایانه های شخصی و کنسول‌ های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*