ویدیو جدید گیم پلی بازی A Plague Tale: Innocence را مشاهده کنید

اخیرا ویدیوی تازه‌ای از بازی A Plague Tale: Innocence منتشر شده که در آن‌ می‌توانید با مکانیک‌های مختلف گیم‌پلی این عنوان مورد انتظار آشنا شوید.

بازی A Plague Tale: Innocence یک اثر ماجراجویی به حساب می‌آید که توسط استودیوی آسوبو (Asobo) ساخته شده است. بازی داستان یک خواهر و برادر به نام هیگو و آمیسیا را روایت می‌کند که در فرانسه دوران قرون وسطی به یک ماجراجویی سیاه می‌روند.

در این تریلر می‌توانید ببینید که در بازی چه چیزی انتظار شما را می‌کشد.

ویدیوی گیم پلی جدید بازی A Plague Tale: Innocence

همان طور که در این ویدیو نشان داده شد، این نسخه از فرانسه کاملا طاعون‌زده است. موش‌ها شهر را به تسخیر خود در آورده‌اند، در همه خیابان‌ها سرک می‌کشند و هرکسی به آن‌ها نزدیک شود را از بین می‌برند. در این میان، فرانسه در جنگ با انگلستان قرار دارد، در نتیجه موش‌ها تنها چیزی نیستند که هیگو و آمیسیا باید مراقب‌‌اش باشند.

در این تریلر می‌بینید که بازیکنان می‌توانند به روش‌های مختلف، چالش‌ها را حل کنند، از جمله استفاده مثبت از ازدحام موش‌ها. موش‌ها از نور یا آتش فرار می‌کنند و این می‌تواند به بازیکنان کمک کند تا مسیرهای تازه‌ای پیدا کرده و نگهبانان را دور بزنند. آمیسیا از نور برای کنار زدن موش‌ها استفاده می‌کند و حتی در بخشی از بازی، آن را به کار می‌گیرد و باعث می‌شود تا موش‌ها یک نگهبان را بخورند.

آلیسیا همچنین می‌تواند بمب‌های آتیشین درست کند و با استفاده از آن‌ها، موش‌ها را از بخش‌های مختلف کنار بزند. به نظر می‌رسد ساخت نور و آتش بخش مهمی از گیم پلی بازی را تشکیل می‌دهد. شما می‌توانید به سرعت چیزهای مختلفی بسازید اما چند ایستگاه خاص وجود دارد که می‌توانید ساخت و ساز را به شکلی پیشرفته‌ و کارآمدتر انجام دهید.

بازی A Plague Tale: Innocence در تاریخ عرضه: 14 مه 2019 (24 اردیبهشت 1398) برای کنسول‌ های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی منتشر می‌شود.