مشخصات هواوی پی اسمارت زد

افشای مشخصات هواوی پی اسمارت زد ؛ اولین گوشی هواوی با دوربین پاپ آپ

اطلاعات درز کرده درباره مشخصات هواوی پی اسمارت زد (Huawei P Smart Z)، خبر از آن می‌دهد که یک گوشی هوشمند تمام صفحه با دوربین سلفی پاپ آپ و قیمت مناسب در راه است.

تولیدکنندگان گوشی های هوشمند برای افزایش نسبت نمایشگر، هر راهی را امتحان کرده‌اند و به نظر می‌رسد مقبول‌ترین راهکار، استفاده از دوربین پاپ آپ باشد. نخستین بار هم کمپانی ویوو بود که گوشی مفهومی APEX را با این طراحی در MWC2018 به نمایش گذاشت. بعدها این راهکار به شکلی بهتر در گوشی ویوو نکس پیاده‌سازی شد و برخی کمپانی‌های دیگر نیز چند مدل را با دوربین پاپ آپ عرضه کردند. البته هواوی به عنوان یکی از پیشتازان صنعت موبایل، هنوز به این جمع نپیوسته؛ اما از مشخصات هواوی پی اسمارت زد این‌طور برمی‌آید که به زودی چنین محصولی را ملاقات می‌کنیم.

مشخصات هواوی پی اسمارت زد

بر اساس اطلاعاتی که البته هنوز تایید شده نیستند؛ پی اسمارت زد فاقد نمایشگر حفره‌دار، ناچ یا پیشانی خواهد بود و در عوض، طراحی تمام صفحه و یک دوربین پاپ آپ خواهد داشت. وضوح نمایشگر 6.59 اینچی دستگاه، 2340 در 1080 پیکسل و نسبت تصویر آن، 19.5 به 9 توصیف شده است. البته همچنان حسگر اثر انگشت را در پنل پشتی خواهیم دید.

درباره سخت افزار داخلی هواوی P Smart Z، باید به تراشه کایرین 710 و 4 گیگ رم با حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی اشاره کنیم. دوربین سلفی، 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/1.8 است و یک دوربین 16 مگاپیکسلی دیگر در پشت، همراه با یک سنسور عمقی 2 مگاپیکسلی، مشخصات اپتیک این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند.

ظرفیت باتری دستگاه، 4000 میلی‌آمپر ساعت و سیستم عامل آن، اندروید پای در پوسته‌ای از EMUI است. اما شاید جذاب‌ترین چیز، قیمت هواوی پی اسمارت زد باشد که ظاهرا حدود 200 یورو خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. عه هواوی هم زد تو کار پاپ اپ