اولین تریلر فیلم سونیک (Sonic the Hedgehog) را تماشا کنید

شرکت پارامونت اولین تریلر فیلم سونیک (Sonic the Hedgehog) را منتشر کرد که در آن برای اولین بار می‌توانید این شخصیت محبوب را در یک اثر لایو اکشن ملاقات کنید.

شخصیت سونیک در دهه 90 به دنیای بازی‌های ویدیویی آمد و پس از گذشت چند دهه هنوز هم محبوبیت خاص خود را دارد. امسال ظاهرا نوستالوژی‌های فراوانی انتظار بازی‌دوستان را می‌کشد زیرا در کنار فیلم سونیک باید منتظر فیلم کاراگاه پیکاچو (Detective Pikachu) نیز باشیم که اولین حضور پوکمون‌ها در یک اثر لایو اکشن را رقم می‌زند.

جف فولر، کارگردان نامزد اسکار، ساخت این فیلم را برعهده داشته و تیم میلر، کارگردان فیلم ددپول، در مقام تهیه کننده حضور دارد. فیلم سونیک ماجراهای این شخصیت را در دنیای واقعی روایت می‌کند. سونیک در کنار یک پلیس محلی به نام تام واچوفسکی باید به سن فرانسیسکو سفر کرده و به مبارزه با یک شخصیت منفی مخوف بپردازند.

بن شوارتز (Ben Schwartz) صداپیشگی این شخصیت را برعهده خواهد داشت و جیمز مارسدن (وست ورلد) نقش اصلی انسان فیلم را بازی می‌کند. اما بخش جالب توجه فیلم، حضور جیم کری در نقش شخصیت منفی مشهور، دکتر اگمن روباتنیک است که در نهایت با همان سبیل مشهور و کله تراشیده در فیلم دیده خواهد شد. روز گذشته نیز تصویر از جیم کری در این فیلم منتشر شده بود.

اولین تریلر فیلم سونیک – Sonic the Hedgehog

شرکت سونی در سال 2013 حق امتیاز ساخت و تولید آثار سینمایی پیرامون سونیک را خریداری کرد و در سال 2014 اعلام شد که یک انیمیشن برای این شخصیت تولید می‌شود اما این اتفاق رخ نداد و سرانجام در سال 2017، شرکت پارامونت حق امتیاز ساخت فیلم را از سونی خریداری کرد. علاوه بر کری و مارسدن بازیگران دیگری همچون نیال مک‌دوناف، تیکا سومپتر و آدام پالی نیز در این اثر حضور دارند.

فیلم Sonic که با بودجه 90 میلیون دلاری ساخته شده، در تاریخ 8 نوامبر 2019 (17 آبان 1398) به اکران سینماهای جهان در می‌آید و باید دید تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سونیک اخر اسم ماسون هست و همه اینا در فیلم ها و کاراشون مشهوده

  2. همین مونده بود فیلمش بیاد