جف بزوس

نصب شیشه‌های ضدگلوله‌ی در دفتر جف بزوس پس از هک گوشی‌اش توسط عربستانی‌ها

جف بزوس (Jeff Bezos) مدیرعامل کمپانی آمازون شیشه‌های ضدگلوله را در دفتر کار خودش نصب کرده است. این کار پس از شایعه‌ی شنود گوشی‌اش توسط هکرهای عربستان سعودی انجام شده است.

جف بزوس اوایل سال 2019 میلادی به منظور بالابردن سطح امنیتی دفتر مرکزی خود در سیاتل٬ از شیشه‌های ضدگلوله استفاده کرده است. با توجه به مجوزهای رویت شده از سوی سایت ٬Daily Beast این پنل‌های فایبرگلاس به اندازه‌ی کافی مستحکم هستند تا بتوانند جلوی ورود گلوله‌های یک اسلحه‌ی نظامی را بگیرند. ظاهرا درخواست مجوز برای نصب این پنل‌ها که 180 هزار دلار خرج روی دست شرکت آمازون گذاشته٬ در ماه نوامبر ثبت شده و در ماه ژانویه در اختیار این شرکت قرار گرفته است.

البته بزوس تنها مدیر آمازون نیست که چنین پنل‌های مستحکمی را در دفتر خود نصب کرده است. Daily Beast گزارش می‌دهد مدیر محصولات جهانی این کمپانی٬ جف ویکلی نیز سال گذشته اقدام به نصب این پنل‌ها در دفتر کار خود کرده است. یک سند جدید نشان می‌دهد آمازون 1.6 میلیون دلار برای افزایش امنیتی بزوس٬ پولدارترین فرد جهان هزینه کرده است.

کمپانی اوراکل نیز برای تامین امنیت مدیرعامل خود٬ لری الیسون همین هزینه را انجام داده است٬ اما این مقدار کمتر هزینه‌ی 2 میلیون دلاری را برای تامین امنیت مدیرعاملش٬ دارا خسروشاهی انجام داده است. با این حال مارک زاکربرگ٬ مدیرعامل فیسبوک٬ رکوردار خرج‌های امنیتی محسوب می‌شود. فیسبوک پس از فاجعه‌ی سال 2018 این کمپانی٬ برای حفاظت از مدیر خود 22.6 میلیون دلار هزینه کرد. هرچند هزینه‌ی امنیتی بزوس می‌تواند از آنچه آمازون خرج کرده بیشتر نیز باشد٬ چرا که خود بزوس ممکن است با ثروت شخصی خود نیز آن را تقویت کرده باشد.

رسوایی جف بزوس سر و صدا به پا کرد

مدیرعامل آمازون در سال جاری با تهدیدات منحصر به فردی مواجه شده است. National Enquirer عکس‌هایی از بزوس با مجری سابق تلویزیونی٬ لورن سانچز را منتشر کرده است و ادعا می‌کند در حالی که هر دو متاهل هستند٬ با یکدیگر قرار ملاقات می‌گذاشته‌اند. این نشریه ادعا می‌کند بزوس و سانچز قرارهای عاشقانه‌ی پنهانی را در یک هتل 5 ستاره داشته‌اند٬ به هلیکوپتر سواری و اوقات خوشی را با هم گذرانده‌اند.

ده بکر از نشریه دیلی بیست نوشته است که طبق تحقیقات دقیق او٬ عربستان سعودی مکاتبات خصوصی بزوس را شنود کرده است. آمازون با تحت پوشش قرار دادن اخبار قتل خاشقگی به صورت بی‌وقفه٬ باعث شد عربستان قصد ضربه زدن به بزوس را داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. کچل خان ترسیده زنه سابقش بکشتش 😁

  2. ای بابا پس چرا انجوری مکنن

  3. خودون افتادن جون هم دیگه

  4. کیوان = ربات فیک ساندیسی 💩💩💩

  5. این فرد غربی پول هایش را از راه حرام به دست آورده و طبق احادیث جای این فرد جهنم هست . غرب استکبار به زودی به دست جوانان جمهوری اسلامی ایران محو خواهد شد 👍💪