مشخصات وان پلاس 7

مشخصات وان پلاس 7 و مدل Pro به طور کامل لو رفت

فهرست کاملی از مشخصات وان پلاس 7 و وان پلاس ۷ پرو (OnePlus 7 Pro)، در فاصله حدودا دو هفته‌ای تا معرفی این پرچمداران، به بیرون درز کرده است. در ادامه موارد موجود در این فهرست را که به نظر درست هم می‌رسند، مرور خواهیم کرد.

پیش‌تر با اطلاعات جسته و گریخته‌ای از مشخصات وان پلاس 7 و برادر بزرگترش مواجه شده بویدم؛ اما این اولین باری است که تقریبا تمام ویژگی‌های کلیدی آن‌ها را در یک لیست واحد می‌بینیم.

بر این اساس، هر دو گوشی هوشمند دارای یک پنل آمولد و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای خواهند بود. ضمن اینکه از تراشه اسنپدراگون 855 کوالکام قدرت خواهند گرفت و از فناوری شارژ سریع 30 وات هم پشتیبانی خواهند کرد. در فهرست مشخصات وان پلاس 7 پرو؛ دوربین سه‌گانه با لنز اولترا واید، دوربین سلفی پاپ آپ و 10 گیگ حافظه رم نیز دیده می‌شود. در عوض وان پلاس 7 دارای دوربین دوگانه، شش گیگ رم و باتری بزرگتری است.

وان پلاس 7 پرو

دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی که در هر دو دستگاه وجود دارد، احتمالا باید به سنسور IMX586 سونی تجهیز باشد. همچنین سرانجام یک دوربین ثانویه تله‌فوتو را در گوشی های وان پلاس خواهیم داشت. لنز فوق عریض دوربین سوم در مدل پرو، میدان دید بیشتری را هنگام عکاسی فراهم می‌کند؛ هرچند که رزولوشن آن هنوز مشخص نیست. سایز نمایشگر دو دستگاه اما 6.2 و 6.64 اینچ درج شده است که قابل حدس بود.

البته منبع انتشار این فهرست، یکی از کاربران شبکه اجتماعی Baidu بود و پس از مدتی هم، پست او حذف شد. بنابراین نمی‌توان با اطمینان گفت که آیا این‌ها مشخصات نهایی گوشی های جدید وان پلاس هستند یا شایعاتی بدون پشتوانه؟ برای دستیابی به اطلاعات تایید شده، باید منتظر برگزاری مراسم رونمایی در تاریخ 24 اردیبهشت ماه باشیم.

مشخصات وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو

مشخصات وان پلاس 7

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه