کد افزایش اعتبار

همراه اول در مورد کد افزایش اعتبار اطلاعیه منتشر کرد

همراه اول در مورد کد افزایش اعتبار (#117*10*) مشترکان خطوط دائمی این اپراتور که اخیرا در فضای مجازی و کانال‌های تلگرامی منتشر شد، اطلاعیه‌ای را صادر کرد که در ادامه متن آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

اخیرا در فضای مجازی به خصوص در کانال‌های تلگرامی خبرهایی منتشر شده است که از مشترکان خطوط دائمی همراه اول درخواست می‌شود برای دریافت اضافه پرداخت قبوض خود کد ستاره 10 ستاره 117 مربع (#117*10*) را شماره‌گیری کنند، اما در همین رابطه اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اطلاعیه‌ای را منتشر کرد که بر اساس آن، این کد فقط برای افزایش اعتبار میان دوره استفاده می‌شود و باعث بستانکاری مشترکان نخواهد شد.

اطلاعیه همراه اول در مورد کد افزایش اعتبار

اپراتور همراه اول در ارتباط با کد افزایش اعتبار اطلاعیه‌ای را برای مشترکان خود منتشر کرد که در بخشی از آن آمده است تمامی حساب کاربران این اپراتور آنلاین بوده و اگر مشترکی بنا به هر دلیلی اضافه پرداخت داشته باشد، این مبلغ به صورت آنلاین در حساب بستانکاری آن مشترک اضافه خواهد شد و به همین دلیل مشترکان به شماره‌گیری کد خاصی نیاز نخواهند داشت. این اپراتور در پایان به مشترکان تاکید کرد چنین خبرهایی از سوی افراد مغرض در فضای مجازی منتشر می‌شود و مشترکان بهتر است برای دریافت اطلاعات دقیق و معتبر به درگاه‌های رسمی اپراتور همراه اول مراجعه کنند.