قیمت موتو زد 4

مشخصات کلیدی و قیمت موتو زد 4 فورس فاش شد

پرچمداران جدید موتورلا، موتو زد ۴ و موتو زد ۴ فورس (Moto Z4 Force) نام خواهند داشت؛ اما هنوز تاریخ معرفی آن‌ها مشخص نیست. پس از انتشار تصویری که طراحی یکی از این دو دستگاه را نشان می‌داد؛ حالا مشخصات کلیدی و قیمت موتو زد 4 و هم‌قطارش نیز لو رفته است.

مهم‌تر از همه اینکه موتورولا موتو Z4 فورس برخلاف مدل معمولی، به قدرتمندترین چیپست کوالکام مجهز خواهد بود. در ادامه به سایر مشخصات و قیمت این دو نیز اشاره خواهیم کرد.

مشخصات و قیمت موتو زد 4

این محصول، یک اسمارت فون 6.4 اینچی و مجهز به تراشه اسنپدراگون 675 خواهد بود. نمایشگر اولد گوشی که وضوح فول اچ دی پلاس دارد، حسگر اثر انگشت را در زیر خود جای خواهد داد. ظرفیت حافظه دستگاه، 6/128 گیگابایت و ظرفیت باتری آن، 3632 میلی‌آمپر ساعت توصیف شده است که ظاهرا، از فناوری شارژ سریع (Turbo Charging) هم پشتیبانی می‌کند.

موتورولا موتو زد 4

هرچند که این روزها وجود دوربین دو یا چندگانه در گوشی های هوشمند باب شده؛ اما Z4 در پنل پشتی خود، تنها یک دوربین 48 مگاپیکسلی f/1.6 خواهد داشت. دوربین سلفی آن هم 24.8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 خواهد بود. درباره قیمت موتو زد 4 به مبلغ 399 دلار اشاره شده است؛ ضمن اینکه احتمال دارد با ماژول‌های Moto Mods فعلی نیز، سازگار باشد.

مشخصات موتو زد 4 فورس

صفحه نمایش و طراحی ظاهری این پرچمدار مشابه مدل دیگر؛ اما در باطن قدرتمندتر است. زیرا علاوه بر چیپست اسنپدراگون 855، به هشت گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی تجهیز خواهد شد. البته موتو Z4 Force باتری کوچکتر و احتمالا، فناوری شارژ پرسرعت‌تری در قیاس با Z4 خواهد داشت.

افشا کننده‌ی این اطلاعات (با نام کاربری @HeyAndri)، مدعی وجود سه دوربین در پشت دستگاه شده است؛ پس تمامی رندرهایی که تاکنون دیده‌ایم را باید به نام موتو زد 4 بزنیم. این مجموعه سه‌گانه متشکل از یک دوربین 48 مگاپیکسلی f/1.6، یک دوربین 13 مگاپیکسلی f/1.8 (احتمالا زاویه باز) و یک دوربین 8 مگاپیکسلی f/2.0 با لنز تله‌فوتو خواهد بود. دوربین سلفی اما همان سنسور 24.8 مگاپیکسلی را خواهد داشت. این افشاگر، قیمت موتو زد 4 فورس را 650 دلار اعلام کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*