تست مقاومت ال جی جی 8

تماشا کنید: ویدیوی تست مقاومت ال جی جی 8

ویدیوی تست مقاومت ال جی جی 8 تینکیو به ما نشان می‌دهد توانایی این گوشی برای پایداری در مقابل انواع و اقسام آسیب‌ها چقدر است. در این تست پرچمدار ال جی به شدت زجرکش شد!

ال جی جی 8 همزمان با دیگر پرچمداران نیمه اول سال 2019 و به عنوان پاسخی برای سامسونگ گلکسی اس 10 معرفی شد، اما نتوانست به اندازه رقبا طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند. با این حال همچنان آن را به عنوان یکی از بهترین و خاص‌ترین گوشی های هوشمند بازار می‌شناسیم. بررسی اولیه ال جی جی 8 تینکیو نشان داد با یک گوشی مجهز به ویژگی‌های منحصربه‌فرد رو به رو هستیم. حال باید دید توانایی گوشی برای دوام آوردن در برابر آسیب‌های مختلف به چه میزان است.

این ویدیوی تست مقاومت ال جی جی 8 به دست کانال JerryRigEverything در یوتیوب منتشر شده است. زاک، مدیر این کانال، طبق روال همیشگی گوشی را از زیر تیغ گذرانده و بعد از تست مقاومت آن در برابر خط و خط، توانایی آن برای مقاومت در برابر شعله آتش و همچنین فشار مستقیم را بررسی می‌کند.

ویدیوی تست مقاومت ال جی جی 8

ال جی جی 8، همانند دیگر پرچمدارانی که از شیشه‌های محافظ گوریلا گلس در بدنه آن‌ها استفاده شده است، در درجه شش تست مقاومت در برابر خط و خش آسیب دید. به همین دلیل می‌توان مطمئن بود در صورت عدم خط خطی کردن بدنه گوشی به وسیله چاقو به صورت عمدی، بدون استفاده از قاب محافظ آسیبی به بدنه زیبای آن نخواهد رسید!

گفتنی است برخلاف برخی از جدیدترین پرچمداران 2019 که از نسل ششم شیشه‌های گوریلا گلس در آن‌ها استفاده شده است، بدنه و نمایشگر ال جی جی 8 به وسیله نسل پنجم این شیشه‌ها محافظت می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. چه جوری دلشون میاد این نازنین رو خراب کنن

  2. اصلا راضی کننده نیست برای یه برند با این اسم