بازی کال آف دیوتی 2019 به زودی معرفی می‌شود

قسمت جدید Call of Duty به زودی معرفی خواهد شد و به گفته شرکت اکتیویژن، بازی کال آف دیوتی 2019 یک تحول عظیم در این مجموعه ایجاد خواهد کرد.

به گفته اکتیویژن، بازی کال آف دیوتی 2019 یک تجربه متفاوت از این مجموعه خواهد بود. البته آن‌ها جزئیاتی در این زمینه ارائه ندادند اما اعلام کردند که این بازی، بزرگ‌ترین عنوان آن‌ها در سال جاری میلادی است.

کولیستر جانسون، یکی از اعضای اکتیویژن همچنین اشاره کرد که استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) بازی کال آف دیوتی 2019 را طوری ساخته که بازیکنان مدت زمان بیشتری را به تجربه آن بپردازند و تنها پس از یک تجربه کوتاه، آن را کنار نگذارند. هنوز مشخص نیست که تیم سازنده چه ویژگی‌های تازه‌ای به این بازی اضافه کرده که بازیکنان را می‌تواند کنجکاو نگه دارد. در حال حاضر سبک بتل رویال بسیار محبوب است اما به نظر می‌رسد اینفینیتی وارد قصد دارد تا مجموعه را به ریشه‌هایش بازگرداند. حتی دو ماه قبل شایعه شد که آن‌ها قصد دارند بخش بتل رویال بلک اوت (Blackout) را کنار بگذارند.

کال آف دیوتی 2019

شایعه دیگر این است که بازی کال آف دیوتی جدید دارای بخش زامبی نخواهد بود. با اینکه بخش بلک اوت در میان طرفداران بازخوردهای مختلف و حتی منفی داشته، بخش زامبی همیشه محبوب بوده است و کنار گذاشتن آن شاید باعث شود که برخلاف تلاش تیم سازنده برای حفظ کردن بازیکنان، آن‌ها خیلی زود از بخش چند نفره معمولی خسته شده و به انجام بازی‌های دیگر بپردازند.

در مورد این بازی حدس و گمان زیاد است اما اکتیویژن و اینفینیتی وارد به زودی بازی را رسما معرفی خواهند کرد و باید دید چه چیزی برای بازیکنان تدارک دیده‌اند. طبق اعلام شرکت ناشر، این بازی تا پایان ماه مه (10 خرداد) معرفی خواهد شد. احتمال اینکه اکتیویژن از بازی در نمایشگاه E3 2019 پرده بردارد نیز بسیار زیاد است. طبق شایعات این بازی، ندای وظیفه: جنگاوری نوین 4 (Call of Duty: Modern Warfare 4) نام خواهد داشت.

بازی کال آف دیوتی 2019 هنوز پلتفرم مشخصی ندارد اما به احتمال زیاد برای رایانه‌ های شخصی و کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.