ایرباد اپل ایرپادز

کاربری ایرباد اپل ایرپادز را بلعید و آن را در نهایت سالم پس گرفت!

کاربری به صورت اتفاقی، یک ایرباد اپل ایرپادز را بلعید و یک روز بعد مجددا آن را پس زد! ایرباد اپل هم در زمان قرارگیری داخل شکم کاربر و هم بعد از بیرون آمدن از بدن از طریق مدفوع وی همچنان کار می‌کرد!

پیشرفت تکنولوژی سبب شده شیوه زندگی ما در مقایسه با چند دهه و مخصوصا قرن پیش به شدت آسوده‌تر شود، چرا که دستگاه‌های زیادی تنها با هدف بهبود سبک زندگی طراحی و عرضه می‌شوند. البته در صورت بی‌توجهی، همین وسایل می‌توانند دردسرهای زیادی به وجود بیاورند. به عنوان نمونه باید به یک کاربر تایوانی اشاره کرد که بلعیدن ایرباد اپل ایرپادز توسط وی به صورت اتفاقی حین خواب سبب شده شدیدا به دردسر بیفتند. نکته بسیار تعجب‌آور درباره اتفاق این است که ایرباد اپل ایرپادز همچنان درون شکم وی کار می‌کرد!

بلعیدن ایرباد اپل ایرپادز

ماجرای خوردن ایرباد اپل ایرپادز

وی پیش از رفتن به رخت خواب، ایرباد اپل ایرپادز را از گوشش بیرون نیاورده بود. در ادامه، قسمت سمت راست ایرباد، حین خواب به طور اتفاقی داخل دهانش لغزید و مسیر مری تا معده را طی کرد! کاربر تایوانی بعد از بیدار شدن، متوجه گم شدن یک تکه از ایرباد شد و تصمیم گرفت با استفاده از قابلیت Find My Airpods نیمه گم شده گجت پوشیدنی خود را پیدا کند.

در حالی که او انتظار داشت صدایی از گوشه‌ای از اتاق بشنود، متوجه شد صدا از داخل شکمش بیرون می‌آید! او در ابتدای شنیدن صدای بوق، زیر بالشت و تخت را بررسی کرده بود، چرا که حتی 1 درصد تصور نمی‌کرد ایرباد اپل ایرپادز داخل شکمش قرار داشته باشد!

پزشکان بعد از گرفتن تصویری از شکم وی با استفاده از اشعه ایکس، یک ملین برایش تجویز کردند. در واقع توصیه پزشکان این بود که بیمار، تا زمان بیرون آمدن شی اضافی از بدن به شکلی کاملا طبیعی منتظر بماند! بعد از این که با گذشت یک روز، اپل ایرپادز از طریق مدفوع کاربر از شکمش بیرون آمد، دستگاه همچنان کار می‌کرد و 41 درصد از شارژ آن باقی مانده بود. جالب اینجاست که در ایربادهای اپل در برابر نفوذ آب مقاومت نبوده و سازنده به کاربران توصیه می‌کند آن‌ها را تماس با مایعات دور نگه دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. براوو اینو میگن کیفیت ساخت!
    بلا نسبت سامسونگ 🙂
    بعد شرکت هاى بنجل چینى، همچون هواوى و شیامومى…جنس آشغال یکبار مصرف میدن دست مردم!!
    😀

  2. کدوم احمقی همچین کاری میکنه