بنر تبلیغات هواوی

نصب بنر تبلیغاتی هواوی در بالای فروشگاه سامسونگ جنجال به پا کرد!

در یکی از مجتمع‌های تجاری کشور استرالیا، بنر تبلیغات هواوی درست در بالای فروشگاه سامسونگ نصب شد. انتشار تصویر بنر بزرگ هواوی بر فراز سقف فروشگاه سامسونگ جنجال زیادی به پا کرد.

روز به روز رقابت میان شرکت‌‌های گوشی‌ساز بیشتر می‌شود. اکنون که رقابت در صدر جدول بین سامسونگ و هواوی از همیشه کمتر شده است، این دو شرکت وارد فاز تازه‌ای از رقابت با یکدیگر شده‌اند. بزرگترین گوشی‌ساز چینی، که شدیدا عزمش را برای تصاحب جایگاه پرفروش‌ترین گوشی‌ساز دنیا با کنار زدن سامسونگ جذب کرده است، مرتبه‌ای دیگر شرکت کره‌ای رقیبش را دست انداخت.

در تصویر زیر، یک پارادوکس تمام عیار مشاهده می‌کنیم. در این عکس شاهد یک فروشگاه سامسونگ در مجتمع تجاری بریزبین هستیم که درست در بالای آن، یک بنر تبلیغاتی بسیار بزرگ از هواوی نصب شده است! در این بنر، هواوی به مناسب روز مادر، تخفیفی 200 دلاری روی گوشی هواوی پی 30 و هواوی پی 30 پرو اعمال کرده است.

تصویر جدیدترین بنر تبلیغات هواوی پی 30 پرو

بنر هواوی

این اولین مرتبه‌ای نیست که هواوی به چنین روشی، سامسونگ را دست می‌اندازد. در سال 2018، این شرکت چینی به وسیله پارک کردن کامیون‌های خود درست مقابل فروشگاه‌های سامسونگ در شهر لندن، به بازاریابی مستقیم برای گوشی هواوی پی 20 و پی 20 پرو پرداخته بود. در حال حاضر، سهم هواوی از بازار موبایل به بیشترین میزان خود تا امروز رسیده است. این شرکت توانسته با گرفتن فاصله‌ای قابل توجه از اپل، مقام خود به عنوان دومین گوشی‌ساز پرفروش دنیا را تثبیت کند و اکنون در حال برنامه‌ریزی برای گرفتن جایگاه سامسونگ است.