شیائومی هرکول

مشخصات فنی گوشی پرچمدار شیائومی هرکول فاش شد

شیائومی هرکول (Xiaomi Hercules) اسم رمز پرچمدار بعدی این شرکت است. این گوشی از تراشه اسنپدراگون 855 قدرت گرفته و پیش‌بینی می‌شود همان شیائومی می میکس 4 (Xiaomi Mi Mix 4) باشد.

بر اساس جدیدترین گزارش‌ها، شیائومی مشغول توسعه یک گوشی پرچمدار جدید با اسم رمز هرکول است. در جریان انتشار اولین سری گزارش‌ها درباره این گوشی، بخشی از مشخصات فنی آن نیز فاش شد. به عنوان نمونه می‌توان به استفاده از تراشه اسنپدراگون 855 همانند دیگر پرچمداران سال 2019 اشاره کرد. برخی پیش‌بینی می‌کنند اسم رمز شیائومی هرکول به گوشی شیائومی می میکس 4 اشاره دارد.

دوربین اصلی شیائومی هرکول سه گانه بوده و روی پنل جلویی، تنها یک سنسور به عنوان دوربین سلفی وجود دارد. پشتیبانی از شارژ وایرلس و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر دیگر ویژگی‌های قابل توجه آن به شمار می‌روند.

شیائومی هرکول

زمانی که هنوز صحبت چندانی از طراحی بدون حاشیه در دنیای موبایل نبود، شرکت شیائومی گوشی می میکس را مجهز به یک نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه باورنکردنی معرفی کرد و همه را انگشت به دهان نگه داشت. از آن زمان به بعد، سایر گوشی های سری Mix همگی جزو بهترین‌های بازار از نظر طراحی بدون حاشیه بوده‌اند. به همین دلیل انتظار داریم شیائومی می میکس 4 یکی از زیباترین گوشی های هوشمندی باشد که تا امروز دیده‌ایم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. مطمئنم که این یکیم می ترکونه