قیمت گوشی آنر 20 لایت مشخص شد: سخت افزار میان رده با قیمت اقتصادی

گوشی‌های سری آنر 20 به عنوان جدیدترین محصولات این برند آخرین روز از اردیبهشت ماه سال جاری در لندن عرضه خواهند شد. میان رده جدید آنر نیز در لیست گوشی‌های جدید آنر به چشم می‌خورد و کمپانی سازنده قیمت گوشی آنر 20 لایت را از همین حالا تعیین کرده است.

آنر 20 لایت (Honor 20 Lite) موبایلی با طراحی ناچ قطره‌ای است که از نمایشگری به ابعاد 6.21 اینچ و رزولوشن 2340×1080 برخوردار است. توان پردازشی این گوشی اقتصادی توسط چیپست کایرین 710 در کنار 4 گیگابایت رم تامین می‌شود و 128 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین امکان افزایش این میزان به وسیله کارت حافظه جانبی تا 512 گیگابایت وجود دارد.

برای تصویربرداری، دست کاربر کاملا باز بوده و می‌تواند با کیفیت بسیار بالایی عکس و فیلم بگیرد، چرا که در قاب پشتی سه سنسور 24 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8، سنسور 8 مگاپیکسلی بسیار عریض با دریچه دیافراگم f/2.4 و سنسور 2 مگاپیکسلی جهت تشخیص عمق تصاویر را شاهد هستیم. چینی‌ها در قسمت دوربین سلفی نیز عملکرد خوبی داشته و در نمای جلویی آنر ۲۰ لایت نیز سنسور 32 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 را قرار داده‌اند تا کاربر بتواند سلفی‌هایی با جزییات بالا ثبت کند.

قیمت گوشی آنر 20 لایت

آنر 20 لایت به طور پیش‌فرض از رابط کاربری EMUI نسخه 9 روی اندروید 9 استفاده می‌کند. باتری 3400 میلی‌آمپری دیوایس نیز برای استفاده یک روز کامل کافی به نظر می‌رسد. و اما قیمت گوشی آنر 20 لایت 249 یورو تعیین شده و مشتریان می‌توانند در رنگ‌های مشکی و آبی نسبت به خرید میان‌رده جدید آنر اقدام کنند.