قابلیت تایم لپس برای سری گوشی‌ های پیکسل منتشر شد

قابلیت تایم لپس (Time-Lapse) به زودی برای تمامی گوشی ‌های پیکسل منتشر می‌شود و می‌توانید از این حالت جدید دوربین به راحتی استفاده کنید.

گوگل در جریان کنفرانس آی/او رسما اعلام کرد که قابلیت تایم لپس را به زودی در تمامی تلفن های هوشمند سری پیکسل دریافت خواهید کرد.

قابلیت تایم لپس، یکی از ویژگی‌های جذاب گوشی ‌های پیکسل

اگر با قابلیت تایم لپس یا تصویربرداری زمان ‌گریز آشنایی ندارید، به زبان ساده، به شیوه‌ای از تصویربرداری گفته می‌شود که که در واقع یک اتفاق را با سرعت بیشتری به تصویر می‌کشد. دلیل این اتفاق این است که فرکانس ضبط شدن فریم‌ها در یک سکانس، از فرکانس مشاهده آن کمتر است. شما با این قابلیت می‌توانید یک صحنه را به شکلی به تصویر بکشید که به واسطه عکس یا فیلمبرداری معمولی نمی‌توانستید به آن دست پیدا کنید. این ویژگی جالب هم‌اکنون برای گوگل پیکسل، پیکسل 2 و پیکسل 3 در دسترس است و تنها با آپدیت نرم افزار دوربین می‌توان به آن دست پیدا کرد. این ویژگی برای گوشی ‌های پیکسل جدید که هنوز منتشر نشده‌اند، یعنی گوگل پیکسل 3 ای و پیکسل 3 ای ایکس ال نیز در دسترس خواهد بود.

قابلیت تایم لپس

برای فعال‌سازی این ویژگی، کافی است دوربین را باز کرده و با رفتن به بخش More، در کنار ویژگی‌های دید شب، لنز، اسلوموشن و باقی روی تایم لپس کلیک کرده و آن را فعال کنید.

شاید پیشرفت بزرگی به نظر نرسد اما وجود این نرم افزار جدید برای دوربین پیکسل اتفاق خوبی است، از آن جهت که در مقایسه با آیفون‌ها و دیگر گوشی ‌های اندروید رقیب، از ویژگی‌های کمتری بهره می‌برد. اگر از نرم افزارهای ترد پارتی تایم لپس استفاده می‌کنید، به نظر می‌رسد که این حالت پیش فرض موجود در بخش دوربین گوگل بتواند کار شما را آسان‌تر کند، خصوصا حالا که این قابلیت به صورت نیتیو توسط سرویس گوگل فوتوز پشتیبانی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با گوشی با این کیفیت اصلا جذاب نیست