نسخه موبایل اپکس لجندز (Apex Legends) تایید شد

شرکت EA رسما تایید کرد که در حال کار بر روی نسخه موبایل اپکس لجندز (Apex Legends) است و به زودی باید شاهد معرفی آن باشیم.

نسخه موبایل اپکس لجندز هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد اما این بازی بتل رویال محبوب استودیوی ریسپاون به زودی وارد دنیای تلفن‌های هوشمند شده و به عنوان رقیب جدی فورتنایت مطرح خواهد شد.

رئیس شرکت EA، بلیک یورگنسن در این رابطه اعلام کرد:

در حال مذاکرات پیشرفته هستیم تا بازی اپکس لجندز را به کشور چین و تلفن‌های هوشمند بیاوریم و پس از پایان این مذاکرات، شما را در جریان خواهیم گذاشت.

مدیر اجرایی شرکت EA، اندرو ویلسون نیز اضافه کرد:

تمرکز ما در حال حاضر بر روی ارائه خدمات طولانی مدت به این جامعه بزرگ جهانی [طرفداران] است، از جمله فصل‌های جدید با محتواهای بتل پس، قهرمانان‌ تازه و تحولات هیجان انگیز در محیط بازی.

نسخه موبایل اپکس لجندز چه زمانی عرضه خواهد شد؟

EA هنوز تاریخ دقیقی برای آن مشخص نکرده است و به نظر می‌رسد که آن‌ها هیچ برنامه برای عرضه بازی در سال 2019 ندارند. در سوی دیگر، اپکس لجندز در اوج محبوبیت قرار دارد و EA می‌خواهد از فرصت استفاده کرده و هر چه سریع‌تر این بازی را عرضه کند. شاید در کنفرانس این شرکت در نمایشگاه E3 2019 آن‌ها از بازی پرده بردارند.

بازی اپکس لجندز را از کجا می‌توان دانلود کرد؟

برخلاف فورتنایت که در ابتدا فقط بواسطه دعوت از سایت خود بازی قابل اجرا بود، EA در زمینه پورت بازی‌های موبایل باتجربه‌تر است. در فروشگاه‌های آی او اس و گوگل پلی، بازی های موبایل زیادی از این شرکت پیدا می‌شود، از سیمز تا فیفا و مدن. با این تفاسیر، بازی اپکس لجندز را پس از انتشار، به راحتی می‌توانید از اپ استورهای مطرح دانلود و اجرا کنید. این بازی بدون شک رایگان (فری تو پلی) همراه با پرداخت درون برنامه‌ای خواهد بود. این احتمال نیز وجود دارد که نسخه بتای بازی به صورت محدود عرضه شود تا عملکرد آن مورد آزمایش قرار گیرد.

این را هم باید اضافه کرد که پلتفرم‌های موبایل این بازی هنوز مشخص نیست. نسخه موبایل فورتنایت در ابتدا برای آیفون و آیپاد عرضه شد و پس از چند ماه به سیستم عامل اندروید آمد و هنوز هم تنها با تعدادی از تلفن‌های هوشمند اندرویدی سازگار است. باید دید EA در قبال اپکس لجندز چه رویکردی را اتخاذ می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. راستی گجت نیوز از بازی سازان وطنی چرا خبر نمیذازید

  2. یه بازی مزخرف دیگه

  3. این گرافیکو روی کامیپوترم تجربه نکردیم