سریال بت‌ ومن (Batwoman) رسما تایید شد + اولین تیزر

زن خفاشی به زودی به دنیای تلویزیون قدم می‌گذارد. فصل اول سریال بت‌ ومن (Batwoman) به سفارش سی دابلیو در حال ساخته شدن است.

داستان سریال بت‌ ومن در همان دنیای ابرقهرمانان شبکه سی دابلیو جریان خواهد داشت که اتفاق هیجان انگیزی برای طرفداران سریال‌های این شبکه به حساب می‌آید.

تاکنون دو شخصیت، نقاب بت‌ ومن را بر چهره زده‌اند، کتی کین (Kathy Kane) که در سال 1956 معرفی شد و دیگری باربارا گوردون که با نام بت گرل شناخته می‌شود. نسخه مدرن‌تر کتی کین در سال 2006 معرفی شد. در این ورژن جدید، او یک سرباز ارتش بود که اخراج می‌شود و سپس با الهام از بتمن و بر اساس آموزش‌های نظامی که دیده است، تصمیم می‌گیرد به جنگ علیه خلافکاران گاتهام برود.

سریال بت‌ ومن

روبی رز (Ruby Rose) بازیگر استرالیایی که آثاری همچون مگ، جان ویک 2 و سه ایکس 3: بازگشت ژاندر کیج را در کارنامه دارد، نقش اصلی سریال را برعهده خواهد داشت. او سال گذشته در کراس اور سریال‌های فلش، سوپرگرل و ارو حضور پیدا کرده بود. در سریال، پسرعموی کتی، یعنی بروس وین (بتمن) از گاتهام رفته و حالا که این شهر قهرمانی ندارد، او باید با مسیرش را برای نجات شهر و تبدیل شدن به یک ابرقهرمان، هموار کند.

تیزر تریلر سریال بت‌ ومن – Batwoman

دوگری اسکات (ماموریت غیرممکن 2) دیگر بازیگر سریال است که نقش پدر کتی را بازی می‌کند. او یک سرباز سابق است که حالا یک شرکت تامین امنیت باز کرده تا در غیاب بتمن، بتواند خیابان‌های شهر را ایمن سازد. نکته جالب دیگر، حضور کامروس جانسون در نقش لوک فاکس (ملقب به بت وینگ)، پسر لوشس فاکس (Lucius Fox) است. لوشس فاکس یکی از دوستان نزدیک بتمن است که همیشه برای او لباس، ابزار و قطعات جدید تولید می‌کرد.

با اینکه کیت تنها در یک قسمت از کراس اور ابرقهرمانان سی دابلیو حضور پیدا کرد اما چنان تاثیرگذار ظاهر شد که طرفداران خواستار ساخت سریال اختصاصی او شدند. آخرین فصل سریال ارو امسال پخش می‌شود و با کنار رفتن این ابرقهرمان، انتظار می‌رود که بت ومن بتواند جایگزین مناسبی برای آن باشد.

این سریال هنوز تاریخ پخش مشخصی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. بهترین سریال میشع ب نظرم . واقعا فیلمی ک روبی بازی کنه فوق العادس دوسش دارم😍

  2. اخه زنو چه به این کارا

  3. چه دیگه مسخره درآوردن مگه میشه

  4. بابا یکم شرف داشته باشن ناموسا چ وضعشه

  5. ای بدبختی سریال دوجنسه من نسازن خوبه