آیفون ایکس آر 2019

رندرهای آیفون ایکس آر 2019 دو روی متفاوت این گوشی را نشان می‌دهند

آیفون XR تاکنون پرفروش‌ترین گوشی اپل در سال جاری بوده و جانشین آن هم باید چشم انتظاران بسیاری داشته باشد. اخیرا رندرهایی سه بعدی از آیفون ایکس آر 2019 منتشر شده است که نشان می‌دهند چهره‌ی آن، دو روی کهنه و تازه دارد.

بخش پشتی آیفون ایکس آر 2019 ، ظاهر کاملا جدیدی به خود گرفته و همانند رندرهای آیفون XI، در اینجا هم می‌توان یک برآمدگی مربعی شکل را دید که دوربین دوگانه دستگاه را در خود جای داده است (البته آیفون XI دوربین سه‌گانه خواهد داشت). اما نیمه جلویی گوشی با همان ابعاد و نمایشگر 6.1 اینچی، بدون تغییر نسبت به آیفون 10 آر اورجینال جلوه می‌کند.

ضخامت مدل جدید هم کمتر شده است؛ به طوری که اکثر بخش‌های بدنه‌ی آن، 7.8 میلی‌متر ضخامت دارد و این رقم در ضخیم‌ترین نقطه (دوربین مربعی شکل) به 8.5 میلی‌متر می‌رسد. در حالی که مدل 2018 آیفون XR بدون احتساب برآمدگی کوچک دوربینش، 8.3 میلی‌متر ضخامت داشت.

آیفون ایکس آر 2019

جزئیات دوربین دستگاه، نامعلوم است؛ اما ظاهرا اپل می‌خواهد ماژول دوگانه آیفون XS را در آن تعبیه کند. بنابراین می‌توان انتظار یک دوربین معمولی و یک تله‌فوتو را داشت که هر کدام سنسور 12 مگاپیکسلی دارند. در جلو به نظر می‌رسد ناچ و سخت افزار مرتبط با فیس آی دی، بدون تغییر مانده باشند. احتمالا پنل LCD نیز برای آخرین بار توسط اپل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شایعاتی هم درباره روی آوردن اپل به USB-C شنیده می‌شود؛ اما رندرهای مدل ۲۰‍‍‍‍۱۹ آیفون ایکس آر که چیز دیگری را نشان می‌دهند (هر چند که رندرها برای به تصویر کشیدن درگاه‌های ارتباطی یک گوشی، منبع قابل اعتمادی نیستند). وجود درگاه USB-C به کاربران اجازه خواهد داد که از شارژهای جدید 18 واتی هم استفاده کنند؛ اما بعید است این شارژ در جعبه گوشی های جدید اپل به ویژه آیفون XR گذاشته شود.

رندر 360 درجه آیفون ایکس آر 2019

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. مگه داریم اینقده خوشگل؟

  2. اگه واقعا این شکلی باشه خیلی مزخرفه