گوشی ویوو وای ۳

افشای اطلاعاتی از گوشی ویوو وای ۳ ؛ میان‌رده‌ای دیگر در راه است

این اواخر، سر کمپانی ویوو با عرضه‌ی گوشی های هوشمند متنوع، حسابی شلوغ بوده و ظاهرا این روند ادامه‌دار است. به تازگی هم اطلاعاتی درباره ویوو وای ۳ (Vivo Y3) به بیرون درز کرده؛ یک گوشی هوشمند میان رده که انتظار می‌رود به زودی وارد بازار شود.

تصویر بالا، ویوو وای ۳ را در رنگی مایل به صورتی نشان می‌دهد که از آن با نام Peach Powder (هلویی روشن) یاد می‌شود. البته ظاهرا یک رنگ مایل به آبی (Peacock Blue) نیز موجود خواهد بود. از رنگ‌بندی ویوو Y3 که بگذریم، در اینجا صفحه نمایش 6.35 اینچی آن را هم با یک ناچ قطره‌ای می‌بینیم که گفته شده است وضوح 1544 در 720 پیکسل دارد.

مشخصات فنی و قیمت ویوو وای ۳

قدرت پردازش این گوشی میان رده از تراشه هلیو P35 مدیاتک، همراه با 4 گیگ حافظه رم تامین خواهد شد. برای ذخیره اطلاعات نیز، حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی در اختیار کاربران خواهد بود. اما مشخصات اپتیک ویوو وای 3 شامل یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و دوربین سه‌گانه در پنل پشتی می‌شود. این مجموعه متشکل از یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، سنسور ثانویه 8 مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی 2 مگاپیکسلی است. البته هنوز مشخص نیست که دوربین 8 مگاپیکسلی، مختص زوم خواهد بود یا برخوردار از لنز اولترا-واید؟

می‌توان دید که اسکنر اثر انگشت هم در پشت دستگاه قرار دارد، نه زیر صفحه نمایش؛ پس احتمالا باید ویوو Y3 را یک محصول ارزان قیمت بدانیم. وجود درگاه microUSB در این گوشی به جای USB-C هم، چنین احتمالی را تقویت می‌کند. بدنه‌‌ای از جنس پلی‌کربنات، جک هدفون و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، از دیگر ویژگی‌های منتسب به این محصول به شمار می‌روند.

همچنین بر اساس گمانه‌زنی‌ها، قیمت ویوو وای 3 چیزی در حدود 1400 یوان خواهد بود که معادل 205 دلار آمریکا است.