گوشی بلاک چین اچ تی سی اگزودوس 1 اس معرفی شد

اچ تی سی اگزودوس 1 اس (HTC Exodus 1s) به عنوان جانشین اولین گوشی مبتنی بر بلاک چین دنیا رونمایی شد. این گوشی قیمت بسیار مناسبی داشته و ابزاری حرفه‌ای برای فعالان دنیای ارزهای دیجیتالی خواهد بود.

اچ تی سی از ابتدای اولین ماه سال میلادی جاری تا امروز ساکت بود. این شرکت همچنین گوشی های هوشمند خود را تمام از دو فروشگاه خرده‌فروشی چینی جمع‌آوری کرد. حذف چهارده اپلیکیشن منحصربه‌فرد اچ تی سی از گوگل پلی استور یکی دیگر از اقدامات این شرکت تایوانی در راستای استراتژی‌های کاهشی به شمار می‌رود.

اگرچه به نظر می‌رسد اچ تی سی به طور کامل در دنیای گوشی های هوشمند مرده تلقی می‌شود، اما این شرکت همچنان قصد دارد در آینده، محصولاتی به بازار عرضه کند. بر اساس اعلام یکی از مدیران اچ تی سی، این شرکت تا چند ماه آینده، نسل جدید نخستین گوشی متمرکز بر بلاک چین در جهان را به بازار عرضه خواهد کرد. جانشین گوشی اچ تی سی اگزودوس 1 با نام اگزودوس 1 اس شناخته می‌شود.

ویژگی‌های گوشی اچ تی سی اگزودوس 1 اس

از جمله مهم‌ترین قابلیت‌های اچ تی سی اگزودوس 1 اس باید به فراهم شدن امکان مرور نامتمرکز، ارسال پیام، پشتیبانی از اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی و چند قابلیت متداول دیگر گوشی های هوشمند اشاره کرد. با این حال، امکان اجرای یک نود بیت کوین کامل، اصلی‌ترین ویژگی اچ تی سی اگزودوس 1 اس در مقایسه با اولین نسل آن به شمار می‌رود.

اچ تی سی اگزودوس 1 اس می‌تواند در نقش یکی از نقاط توزیع شده در بلاک چین عمل کرده و کار تصدیق تراکنش‌ها را در شبکه بیت کوین را انجام بدهد، اما نمی‌توان از آن انتظار ماین کردن ارزهای رمزنگاری شده داشت.

اچ تی سی اگزودوس 1 اس

هنوز درباره سایر مشخصات فنی اچ تی سی اگزودوس 1 اس اطلاعاتی در دسترس نیست،‌ اما سازنده اعلام کرده گوشی جدید، از اپلیکیشن کیف پول Zion پشتیبانی خواهد کرد. این کیف پول بلاک چین به دست خود اچ تی سی توسعه یافته و به کاربر اجازه می‌دهد در بستر و شبکه‌های ارزهای دیجیتالی مختلف، تراکنش‌های مختلفی انجام بدهد. مشاهده و مدیریت ارزهای دیجیتالی قابل وصول و حفظ کلیدهای امنیتی خود از دیگر ویژگی‌های مهم اپلیکیشن Zion به شمار می‌روند.

با استفاده از برنامه کیف پول Zion خواهید توانست بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و توکن‌های ERC-20 را ذخیره، ارسال و درخواست کنید. انتظار داریم گوشی طی سومین ربع سال میلادی جاری (آغاز از یک ماه دیگر) به قیمت بیت 250 الی 300 دلار به بازار عرضه شود. اچ تی سی اگزودوس 1 اس به طور ویژه برای کاربران فعال در دنیای ارزهای رمزنگاری شده توسعه یافته و قرار نیست قابلیت‌های متداول گوشی های هوشمند عادی در آن ارائه شود. با این حال، در نسل دوم، امکان نصب و استفاده از نرم افزارهای شبکه‌های اجتماعی فراهم شده که پیشرفت مهمی به شمار می‌رود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خداوکیل مدیریت بخش موبایل اچ تی سی رو به مدیر ایران خوردرو میدادن… ،
    اگه خون ملتو هم تو شیشه میکرد باز هم عین میگ میگ میکشیدش بالا… :///
    مدیراش انگار ال اس دی زدن انقد بالان… !!!
    حیف این برند خاص که گوشی هاش رو دست نداره… .
    انقد خوبن گوشیاش که خودم ۲ تا یو الترا ورداشتم ازش… .
    واقعا حیفه… !!!