اوپو رینو

طراحی و قیمت گوشی اوپو رینو زد (Reno Z) فاش شد

ظاهرا باید گوشی اوپو رینو زد (Oppo Reno Z) را عضو جدید سری رینو بدانیم. به تازگی شرکت مخابراتی چاینا تله‌کام با قرار دادن نام این گوشی هوشمند روی وب‌سایت خود، به مشخصات و قیمت آن اشاره کرده است. در رندرهای منتشر شده، طراحی دستگاه را نیز می‌توان دید.

ماه گذشته بود که کمپانی اوپو، اولین سری از گوشی های Reno را با اسامی اوپو رینو، رینو 10 ایکس زوم و رینو 5G معرفی کرد. حالا هم رینو Z به عنوان یک مدل ارزان‌تر در راه است.

مشخصات گوشی اوپو رینو زد

این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی فول اچ دی پلاس، با یک ناچ قطره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد بود. حسگر اثر انگشت نیز، زیر این صفحه نمایش جای خواهد گرفت. در پنل پشتی اما، دوربین دوگانه‌ای را با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و سنسور عمقی 5 مگاپیکسلی خواهیم داشت.

برای پردازش اطلاعات، اوپو Reno Z متکی به تراشه هلیو P90 مدیاتک خواهد بود که با 6 گیگ رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه است. یک باتری 3950 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از VOOC 3.0 هم برای شارژ پرسرعت 20 واتی درون گوشی وجود خواهد داشت.

کمپانی چینی، این محصول را در رنگ‌های گرادیانی بنفش، مشکی، نارنجی و سفید عرضه خواهد کرد. قیمت گوشی اوپو رینو زد هم 2599 یوان ذکر شده که معادل 377 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این چیه دیگه رنگ مزخرف