کاشان

معرفی چند اقامتگاه سنتی خوب در کاشان برای بودجه‌های مختلف

اقامت در یک اقامتگاه سنتی می‌تواند تجربه سفر به شهری تاریخی مثل کاشان را کامل کند و باعث شود لذت بیشتری از سفرمان ببریم. در کاشان خانه‌های تاریخی و سنتی بسیاری وجود دارند که به اقامتگاه تبدیل شده‌اند. در این مطلب چند تا از بهترین اقامتگاه‌های سنتی کاشان را که با بودجه‌های مختلف متناسب هستند معرفی کرده‌ایم. اکر قصد رزرو هتل در این شهر را دارید با ما همراه باشید.

اقامتگاه سرای سنتی درب باغ کاشان

اقامتگاه سرای سنتی درب باغ کاشان یکی از خانه‌های زیبای کاشان است که در اوایل دوران پهلوی ساخته شده است و چیزی در حدود صد سال قدمت دارد. این اقامتگاه که کمتر از سه سال از زمان بازسازی آن می‌گذرد دسترسی بسیار خوبی به مکان‌هایی همچون مسجد و مدرسه آقابزرگ دارد و از آنجایی که در خیابان فاضل نراقی قرار گرفته است فاصله چندانی با خیابان علوی و خانه‌های تاریخی آن خیابان هم ندارد. فضای آرام‌بخش و رفتار خوب کارکنان لذت اقامت در این اقامتگاه و استفاده از فضای زیبا و دلنشین و امکانات خوب این اقامتگاه را دوچندان می‌کنند.

اقامتگاه سرای سنتی درب باغ کاشان جزو اقامتگاه‌های گران‌قیمت کاشان محسوب می‌شود. ارزان‌ترین واحد اقامتی در اقامتگاه سرای سنتی درب باغ کاشان اتاق دو تخته تویین است که هزینه رزرو آن ۴۲۰ هزار تومان است. گران‌ترین واحد این اقامتگاه هم اتاق چهارتخته VIP است که برای رزرو آن باید مبلغ ۶۴۵ هزار تومان پرداخت کنید یعنی به ازای هر نفر تنها ۱۶۱ هزار تومان.

اقامتگاه سنتی نگین کاشان

کاشان

اقامتگاه سنتی نگین کاشان یکی دیگر از اقامتگاه‌های سنتی خوب کاشان است. این اقامتگاه که نزدیک به پنج سال از زمان بازسازی و راه‌اندازی دوباره آن می‌گذرد در بافت قدیمی کاشان، خیابان محتشم، قرار دارد. محیط قدیمی و عمارت‌گونه این اقامتگاه که دارای چهار حیاط مجزا است و برای مسافران سرگرم‌کننده است. اقامتگاه سنتی نگین جزو آن دسته از اقامتگاه‌های کاشان است که قیمت متوسط رو به بالا دارد و امکاناتش نیز در سطح خوب و مطلوبی است. صبحانه اقامتگاه نیز متنوع و خوشمزه است.

هزینه رزرو برای اتاق یک نفره در این اقامتگاه ۲۵۰ و ۳۰۰ هزار تومان است. هزینه رزرو بیشتر اتاق‌های دونفره در این هتل ۳۶۰ هزار تومان و در صورت رزرو اتاق دو تخته دابل برلیان این مبلغ ۴۶۳ هزار تومان است. اتاق‌های سه تخته بین ۴۶۲ تا ۵۶۳ هزار تومان هزینه رزرو دارند و این مبلغ برای اتاق‌های چهار تخته بین ۵۶۴ تا ۷۶۴ هزار تومان است.

اقامتگاه سنتی خونه نقلی ۲ (خانه دوست) کاشان

اقامتگاهی زیبا با فضایی آرام و دسترسی‌ای مناسب به فضاهای شهری کاشان را می‌توان از خصوصیات اقامتگاه سنتی خونه نقلی ۲ (خانه دوست) کاشان دانست.

از امکانات این هتل می‌توان به سرداب، حوض‌خانه، چاه خانه و پشت بام زیبا و اینترنت و پارکینگ رایگان اشاره کرد. برای یک اقامتگاه با امکانات معمولی مانند خانه دوست هزینه رزرو در سطح متوسط است. هزینه رزرو اتاق دو نفره در این اقامتگاه ۱۹۴ هزار تومان است.برای رزرو یک اتاق سه نفره در خانه دوست باید مبلغ ۲۴۲ هزار تومان پرداخت کنید و هزینه رزرو برای یک اتاق چهار نفره هم در این اقامتگاه ۲۹۱ هزار تومان است.

اقامتگاه سنتی سرای امیر کاشان

اقامتگاه سنتی سرای امیر کاشان یکی دیگر از اقامتگاه‌هایی است که پشت مسجد آقابزرگ در خیابان فاضل نراقی قرار دارد. بازسازی این اقامتگاه که قدمت آن به اواخر دوره قاجار می‌رسد در سال گذشته انجام شده. یکی از نکات مثبت این اقامتگاه در دسترس بودن یک آشپزخانه با امکانات کافی برای مسافران است. در این اقامتگاه شما می‌توانید خودتان آشپزی کنید و با این کار در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی کنید. خود اقامتگاه هم در صورت هماهنگی قبلی امکان طبخ غذا برای مسافران را دارد.

سرای امیر برای افرادی که می‌خواهند سفری اقتصادی به کاشان داشته باشند گزینه مناسبی است. امکانات این اقامتگاه چندان بالا نیست و با قیمتش تناسب دارد. باید بدانید اغلب اتاق‌های این اقامتگاه سرویس بهداشتی اختصاسی ندارند. هزینه رزرو اتاق یک نفره این اقامتگاه ۱۳۸ هزار تومان است. برای رزرو اتاق پنج نفره که گران‌ترین اتاق این اقامتگاه است باید باید ۶۶۰ هزار تومان بپردازید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالت به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. وای چقدر زیباست چه خوبه که همچین جاهایی تو ایران هست