نمایشگر گلکسی نوت 10

نمایشگر گلکسی نوت 10 مشابه اس 10 خواهد بود

رسانه‌های کره‌ای ادعا می‌کنند نمایشگر گلکسی نوت 10 (Samsung Galaxy Note 10) مشابه نمایشگر دو گوشی خانواده گلکسی اس 10 خواهد بود. ضمن آنکه نوت ۱۰ نیز در دو نسخه مختلف عرضه خواهد شد.

گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ در نیمه‌ی دوم سال 2019 میلادی معرفی خواهد شد؛ بنابراین تا معرفی یکی از برترین گوشی‌های جهان فاصله‌ی چند ماهه بیشتر باقی نیست. ظاهرا یکی از مدل‌های این گوشی با کدنام SM-N976V که در سایت‌های مختلف مشاهده شده٬ نشان می‌دهد وضوح نمایشگر گلکسی نوت 10 مشابه با نمایشگر دو گوشی خانواده اس 10 بوده و دارای وضوح 1440 در 3040 پیکسل است.

نمایشگر گلکسی نوت 10 دارای حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی است

این شماره مدل می‌تواند مربوط به نسخه‌ی ورایزنی گوشی نوت 10 پرو٬ یک مدل با نمایشگر 6.75 اینچی و نسبت ابعاد ٬19.9 مشابه آنچه در گلکسی اس 10 استفاده شده٬ باشد. مدل‌های نسل جدید نوت می‌توانند از فریم کوچک‌تر در اطراف نمایشگر خود بهره‌مند باشند و یک حفره روی آن‌ها وجود خواهد داشت که از دوربین سلفی گوشی میزبانی خواهد کرد. درست همانند خانواده ٬S10 مدل اصلی از یک حفره برای میزبانی از یک دوربین و مدل پرو از دو حفره برای میزبانی از دو دوربین سلفی در بالای نمایشگر خود استفاده می‌کند.

گفته می‌شود نوت ۱۰ به حافظه‌ای از نوع UFS 3.0 و رم LPDDR4X مجهز خواهد بود که به معنای سرعت خواندن و نوشتن شگفت انگیز این فبلت است. ما منتظریم اطلاعات تازه‌تری از این گوشی را تا پیش از رونمایی رسمی به دست آوریم. ضمن آنکه تماشای تصاویر رندرهای این گوشی نیز جذاب است.

رسانه‌ی کره‌ای Korea Herald همچنین اعلام کرده که عرضه‌ی گلکسی فولد نزدیک است و احتمالا تا پایان ماه مه روانه‌ی بازارهای بین‌المللی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*