گوشی سونی اکسپریا 20

رندرهای ویدیویی و تصویری گوشی سونی اکسپریا 20 منتشر شد

رندرهای گوشی سونی اکسپریا 20 (Sony Xperia 20) به تازگی طراحی و منتشر شده‌اند. بر اساس آن‌ها به اطلاعات جالبی درباره این گوشی بلند قامت و رمزآلود دست پیدا کردیم.

از زمان معرفی گوشی بالارده‌ سونی اکسپریا 1 و در ادامه میان رده‌های سری Xperia 10 زمان زیادی نمی‌گذرد، به همین دلیل صحبت درباره مدل‌های جانشین‌ آن‌ها کمی زود است. با این حال، انتشار رندرهای ویدیویی و تصویری گوشی سونی اکسپریا 20 نشان داد احتمال رونمایی زود هنگام میان‌رده قدرتمند سونی در سال 2019 وجود دارد. بر اساس رندرهای گوشی سونی اکسپریا 20 می‌توان نتیجه گرفت یک گوشی دارای نسبت ابعاد تصویر عجیب 21:9 با پیشانی بزرگ در راه است.

رندر ویدیویی گوشی سونی اکسپریا 20

اگرچه دیگر گوشی‌سازان، مدتی است روی طراحی مدرن گوشی های میان‌رده خود تمرکز زیادی دارند، اما به نظر می‌رسد سونی تصمیم متفاوتی گرفته است. بر اساس تجربه‌ استفاده از سونی اکسپریا 10 و اکسپریا 10 پلاس، نمایشگر بسیار کشیده این دو گوشی به منظور مرور وب، اجرای دو اپلیکیشن زیر هم، تماشای ویدیو و برخی اعمال دیگر مناسب است، اما همچنان، اپلیکیشن‌های زیادی قادر به پشتیبانی از آن‌ها نیستند.

گوشی سونی اکسپریا 20

مشکل مربوط به این دو مدل که به نظر می‌رسد در گوشی سونی اکسپریا 20 نیز تکرار خواهد شد، تنها کشیده بودن بیش از حد صفحه نمایش نیست. با وجود استفاده از راهکارهایی همچون ناچ استایل یا حفره روی نمایشگر در تعداد قابل توجهی از میان‌رده‌های 2018 و 2019، قرار است حاشیه‌های زیادی در بالای نمایشگر سونی اکسپریا 20 وجود داشته باشد. این موضوع سبب خواهد شد بدنه گوشی بیش از پیش دراز و کشیده به نظر برسد.

گوشی سونی اکسپریا 20

درباره دیگر ویژگی‌های این گوشی میان‌رده سونی اطلاعاتی در دسترس نیست، به همین دلیل در حال حاضر باید آن را محصولی رمزآلود خطاب کرد. در ادامه می‌توانید سایر رندرهای تصویری گوشی سونی اکسپریا 20 را مشاهده کنید.

گالری نخستین رندرهای سونی اکسپریا 20

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*