بازسازی فیلم اره (Saw) سال آینده روی پرده خواهد رفت

کریس راک در حال کار بر روی نسخه بازسازی فیلم اره (Saw) است که در سال 2020 به اکران سینماها در خواهد آمد. این فیلم فصل تازه‌ای را برای مجموعه پرطرفدار اره آغاز می‌کند.

فیلم اره اصلی در سال 2004 به کارگردانی جیمز وان روی پرده رفت و داستان یک قاتل سریالی به نام جان کریمر (با بازی توبین بل) را روایت می‌کرد که با قربانی‌هایش بازی می‌کند تا اخلاق‌گرایی و غرایز بقای آن‌ها را بسنجد.

نسخه اصلی نه تنها به فروش دیوانه‌واری دست پیدا کرد (فروش 103 میلیون دلاری با بودجه 1 میلیون دلاری!) بلکه به یک پدیده جهانی تبدیل شد و تا سال 2010، هر سال یک دنباله از آن به نمایش در آمد. قسمت‌های بعدی با اینکه نتوانستند نظر منتقدان را جلب کنند اما از سوی طرفداران همچنان تحویل گرفته می‌شدند و خوب می‌فروختند. آخرین فیلم مجموعه با نام «نهایی» در سال 2010 به اکران در آمد اما شرکت لاینزگیت باز هم آن را ادامه داد و در سال 2017 قسمت بعدی با نام جیگ ساو ساخته و اکران شد. از آن زمان دیگری خبری از مجموعه اره نبود تا اینکه اعلام شد قسمت جدیدی از آن در دست توسعه قرار دارد و این نسخه جدید یک بازسازی خواهد بود که اتفاقات را از ابتدا آغاز می‌کند.

فیلم اره

کریس راک

طبق اخبار منتشر شده از سوی ورایتی، کریس راک با همکاری لاینزگیت، این مجموعه ترسناک را از ابتدا آغاز خواهد کرد. کریس راک که یک کمدین مشهور به حساب می‌آید، همیشه از ژانر ترسناک طرفداری کرده و در مورد حضورش در پروژه اره گفته است:

من از سال 2004 و اولین فیلم، طرفدار مجموعه اره بوده‌ام. بسیار هیجان زده هستم که این فرصت را پیدا کرده‌ام که مجموعه را به مسیر پیچیده و نفس‌گیر تازه‌ای ببرم.

کریس راک اولین کمدینی نیست که به دنیای آثار ترسناک قدم می‌گذارد. دنی مک‌براید سال گذشته علاوه بر تهیه کنندگی، فیلمنامه‌ فیلم هالووین را نیز نوشته بود. به جوردن پیل هم باید اشاره کنیم که فیلم خارج شو (Get Out) را ساخت و توانست نامزد اسکار هم شود. او اخیرا کمدی را کنار گذاشته و امسال هم فیلم موفق ما (Us) را روی پرده برد.

قسمت اول مجموعه اره، درخشان و در ژانر ترسناک جریان‌ساز بود اما با قسمت‌های بعدی تبدیل به یک ماشین پول سازی شد و کیفیت بالای خود را از دست داد. انتظار می‌رود که کریس راک با این بازسازی، مجموعه را به آن چیزی که بود بازگرداند و بتواند یک اثر ترسناک درجه یک به طرفداران تقدیم کند.

طبق اعلام شرکت لاینزگیت، قسمت جدید در تاریخ 23 اکتبر 2020 (2 آبان 1399) به اکران سینماهای جهان در خواهد آمد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ولی هیچکدوم از قسمت ها به پای اولین قسمت اش نمیرسن