هواوی آنر 20 پرو

نمونه تصاویر دوربین آنر 20 پرو قدرت زوم 5X آن را نشان می‌دهند

آنر ۲۰ پرو (Honor 20 Pro) پرچمداری است که هواوی امسال با تجهیز به دوربین چهارگانه عرضه خواهد کرد. یکی از این دوربین‌ها، توانایی زوم فوق‌العاده‌ای خواهد داشت؛ چیزی که در تازه‌ترین نمونه تصاویر دوربین آنر 20 پرو به وضوح نمایان است.

پیش‌تر هم عکس‌های گرفته شده با دوربین آنر 20 پرو را دیده بودیم؛ اما آن‌ها عمدتا روی قابلیت‌های سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و حالت سوپر نایت AIS متمرکز بودند. این گوشی هوشمند حداقل از زوم اپتیکال 1 برابر، 3 برابر و 5 برابر برخوردار خواهد و نمونه تصاویر جدیدی که یکی از مدیران روابط عمومی کمپانی منتشر کرده است، کیفیت دوربین زوم آن را نشان می‌دهند.

نمونه تصاویر دوربین آنر 20 پرو

در اطلاعات درز کرده‌ی پیشین، به لنز تله‌فوتوی 8 مگاپیکسلی و زوم 3x آن اشاره شده بود؛ اما این نمونه عکس‌ها حتی فراتر از آن رفته‌اند. در واقع جزئیات تصاویر چنان بالاست که گویی از فاصله نزدیک و بدون زوم کردن ثبت شده‌اند. البته به نظر نمی‌رسد که قدرت زوم 10 برابری را از آنر 20 پرو شاهد باشیم.

نخستین گوشی آنر با دوربین چهارگانه، برای اولین بار در جهان یک سنسور 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.4 خواهد داشت. یک لنز سوپر واید 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی 17 میلی‌متر هم در این ماژول چهارگانه باید وجود داشته باشد.

اما قابلیت‌‌های آنر 20 پرو تنها در کیفیت دوربین خلاصه نمی‌شود و از طراحی آن هم نباید به سادگی گذشت. تصاویر لو رفته، از وجود نمایشگر حفره‌دار و رنگ گرادیانی و براق پنل پشتی گوشی حکایت دارند. ناگفته نماند که اخیرا برند آنر، از همکاری خود با فرنچایز ایکس-من برای فیلم Black Phoenix خبر داد و چه بسا به همین مناسبت، نسخه ویژه‌ای از آنر 20 پرو هم عرضه شود. این محصول در روز سی و یکم اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد.

نمونه تصاویر دوربین آنر 20 پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*