احتمال رونمایی از بازی واچ داگز 3 (Watch Dogs 3) پیش از نمایشگاه E3 2019

طرفداران مدتی است که خواستار عرضه بازی واچ داگز 3 (Watch Dogs 3) هستند و شاید پیش از آغاز نمایشگاه E3 2019 شاهد رونمایی از این عنوان مورد انتظار باشند.

طبق شایعات، بازی واچ داگز 3 در شهر لندن جریان خواهد داشت و تا انتهای سال جاری عرضه می‌شود. شرکت یوبی‌سافت تا پیش از این تایید کرده بود که 3 بازی بزرگ دیگر را تا پایان عرضه می‌کند و احتمال دارد که بازی Watch Dogs 3 یکی از همین سه عنوان معرفی نشده باشد.

طبق اطلاعات فاش شده از سوی سایت 4chan، قسمت سوم در لندن کنونی رخ نمی‌دهد بلکه یک لندن پیشرفته سایبرپانک در آینده را به تصویر می‌کشد. نقش اصلی بازی، یک زن دورگه آسیایی انگلیسی به نام سارا خواهد بود.

بازی واچ داگز 3

سارا برای یک سازمان مبارزه با تروریسم کار می‌کند که تخصص‌اش در رابطه با حملات سایبری است. حال، به او دستور داده شده که به یک شبکه بزرگ از هکر‌ها نفوذ کند، افراد پشت پرده آن را پیدا کرده و این گروه مخفی را نابود سازد. بازی به شما اجازه استفاده از تفنگ، چاقو و دیگر اسلحه‌های کشنده را نمی‌دهد و فقط قابلیت استفاده از ابزار غیرکشنده همانند شوکر را خواهید داشت.

قابلیت پارکور نیز در بازی وجود دارد و این بار روان‌تر خواهد بود، همچنین قابلیت اسکیت بوردینگ و کشیدن گرافیتی بر روی دیوارها را خواهید داشت. یکی از ماموریت‌های فرعی شما، کشف و نابودسازی مخفی‌گاه‌های فروشندگان مواد مخدر است. سارا پس از اینکه برادرش را به دلیل اوردوز از دست داد، تنفر خاصی نسبت به مواد مخدر پیدا کرده و از هر راهی برای نابودی عوامل پخش کننده مواد استفاده می‌کند. همچنین در بازی گروه‌های مختلفی وجود دارد که در شهر شورش راه می‌اندازند، شما می‌توانید از آن‌ها دوری کنید یا به همکاری با آن‌ها بپردازید.

در نهایت، طبق ادعای 4chan، بازی واچ داگز 3 پیش از آغاز نمایشگاه E3 2019 رونمایی خواهد شد (در یک کنفرانس خبری اختصاصی) و در ماه نوامبر سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود.

بازی واچ داگز 3

یک بار دیگر باید اشاره کنیم که این تنها یک شایعه است اما سایت 4chan تا پیش از این هم اطلاعاتی را فاش کرده که کاملا درست از کار در آمده‌اند.

قسمت اول مجموعه Watch Dogs در سال 2014 عرضه شد و در شهر شیکاگو جریان داشت. این بازی که ساخت آن 5 سال به طول انجامید، با ادعاهای فراوان به بازار آمد اما نتوانست در حد انتظار ظاهر شود و حتی بسیاری از بازیکنان آن را ناامیدکننده و ضعیف خطاب کردند. با این حال، یوبی‌سافت بیش از 10 میلیون نسخه از این بازی را به فروش رساند و با درس گرفتن از اشتباهات، قسمت دوم را در سال 2016 منتشر کرد. این قسمت توانست موفق‌تر ظاهر شود و بازخورد مثبتی از منتقدان و طرفداران دریافت کند.

بازی واچ داگز 3 به زودی معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اصلا از اولشم این بازی چینی و مسخره ای بود ربطی به شخصیت و اینا که نداشت

  2. اصلا نمی تونه موفق باشه . اگه میخواد برگرده به موفقیت ، شخصیت آیدن تو نسخه اول رو بیاره و بعدشم نقشه رو از حالت کارتونی خشک دربیاره بیرون

  3. واقعا تاسف باره این بازی ساخت غرب استکبار که بسیار سخیف است و فرهنگ غربی را به مغز جوانان این مرز و بوم اسلامی القا می کند وارد کشور شود . تقاضای جوانان جمهوری اسلامی ایران از وزیر این است که از ورود این محصول غربی به داخل کشور جلوگیری شود .