تاریخ اکران فیلم جان ویک 4 (John Wick: Chapter 4) مشخص شد

ساخت فیلم جان ویک 4 (John Wick: Chapter 4) رسما تایید شد و سازندگان تاریخ اکران آن را نیز مشخص کرده‌اند. یک سریال هم از این مجموعه در راه است. 

مجموعه جان ویک در پنج سال اخیر تبدیل به یک پدیده شده است. داشتن یک دنیای منحصر بفرد در کنار سکانس‌های اکشن متفاوت و دیوانه‌وار باعث شده تا این مجموعه طرفداران بسیاری پیدا کند و کمتر از دو سال دیگر، شاهد عرضه فیلم جان ویک 4 باشیم.

قسمت سوم که با نام پارابلوم شناخته می‌شود، مدتی پیش اکران خود را آغاز کرد و با یک افتتاحیه حیرت انگیز 56.8 میلیون دلاری، به سلطه فیلم انتقام جویان: آخر بازی در گیشه پس از سه هفته پایان داد. با اینکه این قسمت در ابتدا طراحی شده بود تا داستان مجموعه را به پایان ببرد اما مشخص است که کارگردان، چاد استاهلسکی برای ساخت قسمت‌های بیشتر باز خواهد گشت. این مجموعه هنوز پتانسیل‌های زیادی دارد و طرفداران نیز خواستار جان ویک‌های بیشتر هستند.

فیلم جان ویک 4

طبق اعلام سازندگان، فیلم جان ویک 4 در تاریخ 21 مه 2021 (31 اردیبهشت 1400) روی پرده‌های سینماها خواهد رفت. کسانی که فیلم پارابلوم را تماشا کرده‌اند، می‌دانند که داستان طوری به پایان می‌رسد که شرایط برای ساخت قسمت چهارم مهیا باشد. همچنین یک سریال نیز پیرامون دنیای فیلم تایید شده که اتفاقات هتل کانتیننتال را روایت ‌می‌کند. حضور جان ویک و شخصیت وینستون تایید شده و به احتمال زیاد لنس ردیک یکی از شخصیت‌های اصلی سریال خواهد بود.

مخاطبان بدون شک به این مجموعه دل بسته‌اند (هر قسمت بیشتر از قبلی فروش داشته) و باید دید آیا قسمت چهارم پایان خواهد بود یا باز هم باید شاهد قسمت‌های بیشتری باشیم. پارابلوم تا اینجا توانسته نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کند که فیلم را برای سکانس‌های اکشن بی‌نظیر و بازی خوب کیانو ریوز تحسین کردند. البته بعضی از منتقدان به این نکته اشاره داشتند که داستان در میان این حجم از خشونت گم شده و همچنین سکانس‌های اکشن بدون توقف و سریع، کمی تکراری شده‌اند.

در قسمت سوم بازیگرانی همچون هالی بری، لارنس فیشبرن، ایان مک شین و لنس ردیک به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم که با بودجه 55 میلیون دلاری ساخته شده، در 4 روز توانسته 93 میلیون دلار فروش داشته باشد.