بررسی ویدیویی هواوی پی 30 لایت؛ موبایلی فراتر از یک میان رده

هواوی پی 30 لایت – Huawei P30 Lite عضو خوش قیمت و دوست داشتنی خانواده پی 30 هواوی است که با امکانات مناسب و قیمتی رقابتی به موبایلی فراتر از یک میان رده معمولی تبدیل شده است. در بررسی ویدیویی هواوی پی ۳۰ لایت ، نگاهی عمیق به این گوشی جدید هواوی انداخته ایم؛ همراه گجت نیوز باشید.

امروز می‌خواهیم با یک تیر دو نشان بزنیم و آن هم بررسی ویدیویی هواوی پی ۳۰ لایت توسط دوربین خارق العاده پی 30 پرو است. به این ترتیب هم پی 30 لایت را مورد بررسی قرار داده ایم و هم دوربین هواوی پی 30 پرو را به چالش کشیده‌ایم.

7 ویژگی برتر در هواوی پی 30 لایت

  • دوربین سلفی قدرتمند 32 مگاپیکسلی AI
  • دوربین سه گانه در پشت به همراه لنز خیلی عریض
  • 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی
  • نمایشگر 6.15 اینچی فول اچ دی با ناچ قطره ای
  • عمر باتری بالا با رابط کاربری بهینه در مصرف انرژی
  • طراحی بسیار خوش دست و وزن کلی بسیار سبک
  • حواشی خمیده در پشت و طراحی رنگی خاص در پنل پشتی

هواوی پی ۳۰ لایت (Huawei P30 Lite) در کنار عملکرد مطلوب به دوربینی قدرتمند مجهز شده است. دستیار هوشمند شما در دوربین سلفی می‌تواند در لحظه 8 صحنه مختلف را مثل آسمان آبی، گیاه، ساحل، برف، شب و… را تشخیص دهد؛ در حالی‌که دوربین اصلی، 22 دسته مانند سگ، آتش بازی، گل، پرتره، غذا، خودرو، عکس های گروهی، برگ های پاییزی و … را تشخیص می‌دهد و با اعمال بهترین تنظیمات ممکن لحظه ها را به بهتری وجه ممکن ثبت می‌کند.

نمایشگر 6.15 اینچی IPS LCD با تراکم پیکسلی 415 پیکسل بر هر اینچ و رزلوشن 1080P محتوای مورد علاقه شما را بخوبی نمایش داده و بسبب بهره وری از حالت EYE COMFORT آسایشی همیشگی را تقدیم چشم های شما می‌کند.

طراحی شیک و اصولی هواوی پی 30 لایت سبب شده که به محض نگه داشتن آن در دست تجربه ای فوق العاده داشته و جمله “چه گوشی خوش دستیه” را حتما بیان کنید. این قضیه به سبب وزن سبک 159 گرمی در کنار خم خوردگی حواشی پنل پشتی شیشه ای محقق شده است.

هواوی پی 30 لایت با داشتن 128 گیگابایت فضای داخلی سبب می‌شود شما فضای بیشتری نسبت به نسل پیشین آن داشته باشید و بتوانید حجم بیشتری موسیقی، عکس و فیلم های مورد علاقه خود را در آن ذخیره کنید.

باتری مناسب 3340 میلی آمپر ساعتی پی 30 لایت براحتی در طول روز کنار شما است و به سبب حضور رابط کاربری هوشمند EMUI 9.0 مصرف شما بسیار بهینه سازی خواهد شد.

اگر قصد اجرای بازی پابجی موبایل را روی پی 30 لایت دارید هیچ مشکلی سر راه شما نیست؛ قابلیت GPU TURBO 2.0 به شما در تجربه اجرای روان تر بازی های ترند امروزی کمک بسیار خواهد کرد.

در پایان شما را به دیدن ویدیوی بررسی هواوی پی 30 لایت دعوت می‌کنیم همچنین لازم بذکر است اکثر تصاویر این ویدیو توسط دوربین هواوی پی 30 پرو ضبط شده است.

بررسی ویدیویی هواوی پی 30 لایت