تقاضا برای گوشی های هواوی

افزایش 130 درصدی تقاضا برای گوشی های هواوی بعد از تحریم آمریکا!

گرچه این روزها تحریم‌های دولت آمریکا علیه شرکت هواوی دردسرهای زیادی را برای چینی‌ها ایجاد کرده، اما جالب است بدانید تقاضا برای گوشی های هواوی به طرز بی سابقه‌ای افزایش پیدا کرده و کاربران بیشتری نسبت به خرید گوشی‌های هواوی تمایل نشان داده‌اند.

پس از تحریم همه جانبه هواوی از سوی آمریکا، هرروز اخبار ناامیدکننده برای هواوی منتشر می‌شد و چندین کمپانی از جمله AMD، ARM، اینتل، کوالکام و غیره همکاری خود را با هواوی قطع کردند. حتی برخی از سازمان‌ها و اتحادیه‌ها مانند JEDEC (اتحادیه تکنولوژی Solid State)، اتحادیه میکرو اس دی (SDA) و PCIe نیز عضویت این شرکت چینی را لغو کردند. گرچه تصور می‌شد کاربران به دلیل مشکلات به وجود آمده گوشی‌های هواوی را از لیست خریدشان حذف کنند، اما طبق آخرین گزارش‌ها تقاضا برای گوشی های هواوی افزایش یافته است.

تحریم‌های دولت ترامپ باعث استقبال بیشتر چینی‌ها از گوشی‌های هواوی شده و دقیقا از زمان تنظیم تحریم‌ها علیه هواوی، فروش گوشی‌های این شرکت افزایش ناگهانی داشته است. گفته می‌شود از 28 تا 30 اردیبهشت ماه، میزان تقاضا برای گوشی‌های هواوی با افزایش 130 درصدی همراه بوده و این در حالی است که نرخ میانگین رشد صنعت موبایل تنها 30 درصد است. هواوی نیز به منظور بزرگداشت این اتفاق، دست به طراحی پوستر زیر زده و از مشتریان خود قدردانی کرده است.

تقاضا برای گوشی های هواوی

هواوی پی 30 و سایر گوشی‌های هواوی از این پس توسط وبسایت Tmall به فروش خواهند رسید و با هر خرید، یک بسته هدیه برای خریدار ارسال خواهد شد. در پی فروش محصولات هواوی توسط Tmall، تعداد کاربران این سایت نیز افزایش زیادی داشته و در حال حاضر حدود 10 میلیون نفر به عضویت این سایت در آمده‌اند.

تقاضا برای گوشی های هواوی

به نظر شما آیا هواوی می‌تواند بدون کمک همکاران قدیمی‌ و با ایستادن تمام قد روی پاهای خودش همچنان جزو سردمداران صنعت موبایل باشد و از این شرایط سخت سربلند بیرون بیاید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

39 دیدگاه

  1. من فک میکنم که آمریکا هر موقع رو چیزی قفلی تحریم رو بزنه؛
    طرف نه فورا ولی حتما به خودکفایی میرسه،ممکنه توراهش ضررهایی باشه ولی دونه دونه کمبوداش رو جبران می‌کنه..

  2. سلام.
    دوستان فراموش نکنیم که هواوی با معرفی نسل G5 به دنیا، آمریکا رو شوکه کرده. فکر میکنم نباید دست کمش گرفت و شاید هوشمندانه تر باشه اگه از الان بهش نزدیک بشیم.

  3. فلآ هرچه جنس بنجل چینی وارد میشه اینم روش

  4. همه پرچمدارا مقابل p30 pro تعظیم میکنن

    دروبینش به تنهایی کمر شکنه…

    سامسونگ با اون سوراخ دوربین واقعا ….

    به امید موفقیت هواوی

  5. دروغ و ترفندی برای بازاریابی و همچنین ایجاد جو کمی مثبت برای شرکت هست
    اما اونچه که تو واقعیت هست کمر شکسته هواوی هست

  6. بازم میبینم که دوستان افتادن به جون هم

    در یک جمله بگم که رهبر فرانسه بسیار قدیم گفت :
    چین اژدهای خفتس فقط بذارین بخواب چون اگه بیدار بشه دنیا میگیره

  7. جان من فک کردین ایرانیا 4 تا گوشی درب و داغون و قدیمی این شرکتو نخرن بدبخت میشه؟
    دارید در مورد دومین برند پر فروش موبایل دنیا صحبت میکنین، برندی که تراش اش رو خودش میسازه، برندی که دوربینش توسط یکی از بهترینای جهان “لایکا” ساخته میشه، برندی که تکنولوژی های نوینش رو هیج جا نداره اونوقت به طرفداراش میگید ساندیس خور؟
    اوناییم که بحث گوشی چینیو پیش میکشین اوپو، شیائومی، وان پلاس، یومی دیجی چند تا مثال دیگه از بهترینای جهان میخواید براتون بیارم؟
    #التماس_تفکر

    • من نمی دونم مسئله ساندیس خور، چه ربطی به هواوی داره!!!

      باید با تحریم محصولات امریکایی، یک ابرقدرت متخاصم رو پایین کشید تا تو جهان اربده نکشه

      قدرت باید توضیع بشه تا مرذم جهان احساس امنیت کنند

      امریکا و روسیه و چین نداره

      همین روسیه مگر کریمه متعلق به اوکراین رو به خاک خودش نچسبوند!

      همین چین رو ببینید داره به اسم احیای جاده ابریشم، تمام اقتصاد کشورهای شرقی ما رو به طرف خودش می کشه

      جای تعجب هست که بعضی ها اسم ساندیس خور میارن!!!

      یک ساندیس خور حاظره چین بشه ابرقدرت جهان که حتی با بقیه کشورهای غربی تخاصم داشته باشه و رویه میانه با اون ها داشته باشه

      اما مسئله اینجا توضیع قدرت هست و اولویت باید ورشکستگی امریکا باشه

      با سپاس

  8. جان من فک کردین ایرانیا 4 تا گوشی درب و داغون هوآوی رو نخرن کاهش فروش پیدا میکنه؟
    جان من حالتون خوب نیستا دارید در مورد دومین برند پرفروش موبایل جهان صحبت میکنین، برندی که تراشه اش ساخت خودشه، دوربینش ساخت لایکاست که فقط هوآوی باهاش قرارداد داره، تکنولوژی های نوینش همیشه یه پله از بقیه جلوتره ونوقت بحث گوشیِ چینی رو میارید وسط؟ اوپو، شیائومی، هواوی، وان پلاس چند تا مثال دیگه از بهترینای جهان که چینی هستن میخواین؟
    #التماس_تفکر

  9. گفته بودم گوگل بازنده خواهد بود و هواوی پیروز بیا اینم نتیجش

  10. اینکه چرا امریکا بدون اینکه سند و مدرکی برای جاسوسی هواوی ارائه بده اونو تحریم کرده بدون اینکه دادگاهی تشکیل بشه و حق دفاع بهشون بده کاری نداریم…
    اما واقعیت اینه که با این تحریم‌ها کمر هواوی میشکنه، نه فقط در بخش موبایل بلکه تمامی تکنولوژی‌هایی که به جهان ارائه میده، حالا در بخش موبایل نهایتا بتونه چندماه دووم بیاره اما بعدش چی؟ هم خودش ضرر میده و ورشکست میشه هم کاربرانی که این موبایل‌ها رو دارن (از جمله من) ضرر میکنیم…
    و حالا چه کسی خسارت کاربران رو میده؟ هواوی؟ دولت چین؟ دولت آمریکا؟ گوگل؟ ARM؟ درنهایت چه نهاد یا شخص یا دولتی باید خسارت مارو بده؟
    بهرحال حرف اینه که هواوی زمین میخوره، باید بجای خرید این محصولات بفکر فروش و خرید محصولات بقیه شرکت‌هاست. خرید و نگهداری موبایل‌های هواوی برای کاربران ضرر حساب میشه چه بخایم چه نه.

  11. ای ساندیس خورها…ایران پر شده از کالاهای بی کیفیت چینی، کاری با برند هوآوی ندارم، اما وردات کالاهای چینی برای اقتصاد ما خوب نیست. بهتره کالاهای با کیفیت که دوام بیشتری دارند وارد بشه…بنظر شما برای اقتصاد ما بهتر نیست؟ الان در ترکیه شما یک ماشین چینی در خیابانها نمی بینید! بدون تعصب جواب بدین

    • عزیزم به ترکیه چه ربطی داره!!!

      اگر به حرف شما باشه، شما یک دونه ماشین ترکیه ای که صادر بشه تو یک کشور دیگه رو تا حالا دیدی!!!

      ماشین های چینی برای اقتصاد ایران خوب نیست، اما پرفورمنس بیشتری از ماشین های ایرانی دارند.

      عزیز من فرمول پرفورمنس، تعصب نیست

      فرمول پرفورمنس موتور خودرو (برای خودروهای شهری) = حجم موتور (به سی سی) تقسیم بر اسب بخار تولید شده ضرب در مصرف سوخت ترکیبی

      حالا شما خودت بیا برای هر ماشین چینی این فرمول رو حساب کن و با پژو پارس مقایسه کن ببین کدوم پرفورمنس بیشتری داره (عدد کمتری تو فرمول به دست میاره)

      صد بار به گجت نیوز یک فرمول بزرگتر دادم گفتم بیایید این فرمول پرفورمنس خودرو رو یک صفحه اضافه کنید تا افراد برای بررسی یک خودرو به وب سایت شما مراجعه کنند و امتیاز خودرو رو نگاه کنند. اما نمی دونم چرا جوابی به بنده ندادند

  12. خخخخ چقدر تعداد این ساندیس خورها زیاد شده تو گجت نیوز ببینید چقدر منفى دادن!!
    هههههههههههههههههههههههههههههه
    😀
    😛

  13. این احمق هایی که دارن هوآوی رومسخره میکنن..هیچ میدونید گوگل چرا پس ازمعرفی وتست های موفقی که پی۳۰پشت سرهم گذاشته وبافاصله درجایگاه اول قرارگرفته این اقدام روکرده چون فهمیده هوآوی یه شاهکار تحویل دنیاداده وچون خودشون نمی تونن چنین گوشی تولید کنن خواستن که عرضه وفروش این اسمارت فون پایین بیاد وگرنه صحبت ازتحریم هاخیلی وقت پیشم بوده..درضمن مطمعآ باشید اینجوری خیلی بهتره ۱۰۰درصد هواوی سیستم عاملی درست میکنه که بعیدهم نیست از اندروید بهترهم باشه

  14. خدا رحمتش کنه!الفاتحه
    به اطلاع دوستان و فن های هواوی میرساند فردا راس ساعت 10مراسم تشییع این دزد مکار و کپی کار حرفه ای برگزار میگردد
    برگردین .مثل اینکه جنازه تو بخش پزشک قانونی هست فعلا مراسم کنسل شده تا اطلاع ثانوی

  15. چینی ها ملته ۷ خط کاری از دستتون بر نمیاد😁

  16. هنوز دو روز از تحریم نگذشته چجوری تقاضا زیاد شده؟؟/

  17. دروغ میگن بابا این خبرا نیست

  18. اینجوری حمایت میکنن حالا ما بودیم هیچ کس نمیخرید تا ورشکسته شه

  19. خوشی زده زیر دلشون

  20. نخیر سقوط نمیکنه! مزه ننداز
    کاری به این ندارم که محصولات هواوی جز کدوم درجه کیفی هستن و خوبن یا بد! إی کاش بتونه از عهده این محدودیت ها و تحریم ها بربیاد و همچنان پابرجا بمونه و پوز این دونالد ترامپ رو به خاک بماله ..

  21. هواوی بزودی سقوط میکنه همانند نوکیا

    • بله دقیقا باورکن فقط یه عده ساندیس خور طرف این برند هستن!!
      😀
      بزودى که نابود شد تمام این دنیا از دست این شرکت بنجل ساز چینى راحت میشن!!
      😉

      • فعلا که شما ساندیس خوره امریکایی!!

      • ببین دوست که نمیتونم اسمتو بذارم
        چون واقعا داری مثل احمق ها نظر میدی اگه سواد داشته باشی میتونی تو هر سایتی تو دنیا بری و بخونی که هواوی میت ۲۰ بهترین گوشی جهان شد احتمالا پول نداری خوبشو بخری که داری اینجوری حرف میزنی
        مطمعن باش همه ساندیس خورها اپل دستشونه اینو همه میدونن فقط به ما میگن نخرید
        بخای نخای هواوی از گوشی که الان دستته خیلی سر تره

        • همینکه هواوی تونسته تو این مدت این همه بحث راه بندازه چه موافق چه مخالف یعنی پیشرفت کرده الانم دارم با گوشی هواوی کار میکنم که برام ثابت شده از ایسوس که قبلا داشتم حقیقتا بهتره نصف بیشتر اعضای خانواده هم هواوی دارم.

      • فعلا که شرکت هایی مثل اپل و سامسونگ دارن کپی میزنن از روش انقدر چشم ندارید ببینید هواوی داره پیشرفت میکنه اگه امار سال 2019 ببین هم اپل و هم سامسونگ رشد منفی دارن. انقدر هواوی تو بخش تحقیق و توسعه پول خرج کرد که اپل و سامسونگ محتاج اونن

      • راس میگه
        فقط طعم دو ساندیس فرق میکنه
        جفتشون مارک یک بنجل سازن