قطع اینترنت

وزیر ارتباطات: تست‌های قطع اینترنت با موفقیت انجام شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت احتمال قطع اینترنت از سوی آمریکا وجود دارد. ایران نیز در این مورد آمادگی کامل خواهد داشت و حتی در این زمینه 142 آزمایش برای راستی آزمایی استقلال اینترنت انجام شده است.

در ماه‌های پایانی سال گذشته خبرهایی مبنی بر رزمایش قطع اینترنت در کشور منتشر شد تا حوزه‌های فعال بر روی این بستر بتوانند برای چنین زمان‌هایی آمادگی کاملی داشته باشند. از آنجایی که آمریکا بر روی اینترنت حکمرانی می‌کند، به نوعی احتمال قطع اینترنت از سوی آن‌ها وجود دارد و به همین دلیل مسئولان کشور به دنبال راهکارهای مناسبی برای جلوگیری از چنین اقدام‌هایی هستند. در همین رابطه وزیر ارتباطات اعلام کرد تست‌های قطعی اینترنت با موفقیت انجام شده است.

موفقیت‌آمیز بودن تست‌های قطع اینترنت

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه احتمال قطعی اینترنت از سوی آمریکا وجود دارد و ایران باید برای مقابله با آن آماده باشد، عنوان کرد:

142 آزمایش برای راستی آزمایی اینکه در صورت قطعی اینترنت، شبکه‌های ما هم آیا کار می‌کنند یا خیر انجام شد که هر 142 آزمایش موفق بود و نشان داد شبکه ما در برابر تهدیدات کار می‌کند. ما یک شبکه امن، ارزان و باکیفیت داخلی داریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. درود💥💥💥💥👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

  2. ما اطمینان نداریم والا

  3. اگه قراره یه روزی اینترنت قطع بشه، که امیدوارم نشه!

    باید امکان ثبت دامنه های com.ir و net.ir و org.ir، صرفاً برای افرادی مهیا باشه که اصل دامنه های com و net و org رو دارا هستند

    مثلاً گجت نیوز دامنه gadgetnews.net رو داره و دامنه gadgetnews.net.ir رو هم فقط خودش بتونه ثبت کنه

    با سپاس