سانگ یانگ تیوولی

سانگ یانگ تیوولی فیس لیفت رونمایی شد

سانگ یانگ تیوولی (SsangYong Tivoli) در مدل فیس لیفت معرفی شد. این خودرو نسبت به مدل‌های قبلی با تغییرات زیادی همراه بوده است که از مهم‌ترین‌ آنها می‌توان به موتور توربوشارژر جدید آن اشاره کرد.

مدل فیس لیفت سانگ یانگ تیوولی از لحاظ ظاهری تغییراتی زیادی را تجربه کرده است؛‌ برای مثال در بخش جلویی آن شاهد ظاهر جدیدی نسبت به مدل‌های قبلی هستیم که تغییر جلوپنجره، چراغ‌ها و بخش پایینی سپر جلو نمونه‌ای از این تغییرات محسوب می‌شوند. همچنین این خودرو در بخش جلویی از ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و چراغ‌های مه‌شکن سه‌گانه جدیدی برخوردار شده است. طراحان همانند بخش جلو برای بخش عقب تغییرات ویژه‌ای در نظر نگرفته‌اند، اما از تغییرات این بخش می‌توان به تغییر ظاهر سپر و طراحی داخلی چراغ‌های خطر اشاره کرد. طراحان برای بخش داخلی نیز تغییرات عمده‌ای در نظر گرفتند که برجسته‌ترین آنها نمایشگر 10.25 اینچی برای کیلومترشمار و نمایشگر 9 اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی است.

سانگ یانگ تیوولی

سایر تغییرات سانگ یانگ تیوولی

در مدل جدید سانگ یانگ تیوولی شاهد داشبورد و کنسول میانی جدیدی هستیم که از پنل دکمه‌های باکیفیت‌تری نسبت به مدل‌های قبلی بهره می‌برند. فرمان خودرو همانند گذشته است، اما خروجی‌های تهویه آن به‌روزتر شد. تاکنون اطلاعات و جزئیات بیشتری از این خودرو منتشر نشده است، اما این خودرو از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ جدید برخوردار خواهد بود که قدرت بیشتری نسبت به مدل‌های قبلی ارائه می‌دهد. سانگ یانگ تیوولی در مدل موتور دیزلی نیز به بازارهای جهانی عرضه می‌شود و قدرت تولید شده از موتور توربو این خودرو نیز توسط گیربکس 6 دنده دستی یا اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل خواهد شد. در ماه آینده از این خودرو به صورت رسمی پرده برداشته می‌شود، اما سفارش این خودرو در بازار کره جنوبی با قیمت حدود 13 هزار و 981 دلار شروع شده است.