گلکسی ایکس کاور 5 در راه است

گوشی گلکسی ایکس کاور 5 سامسونگ ؛ مشخصات فنی و زمان معرفی

گوشی گلکسی ایکس کاور 5 سامسونگ (Samsung Galaxy Xcover) موفق به کسب تاییدیه FCC شد. علاوه بر مشخصات فنی٬ در ادامه زمان معرفی نسل جدید گوشی Xcover سامسونگ را نیز مشاهده کنید.

سامسونگ در ماه مارس سال 2017 میلادی بود که از گوشی ایکس کاور 4 خود پرده برداری کرد و حالا به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد از نسل جدید آن که احتمالا گلکسی ایکس کاور 5 نام دارد٬ رونمایی کند.

مشخصات گلکسی ایکس کاور 5

یک گوشی سامسونگ با شماره مدل SM-G398FN/DS (که گفته می‌شود گلکسی ایکس کاور 5 است) درست چند روز پیش از رونمایی٬ موفق به کسب تاییدیه FCC شده است. این لیست منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی جدید سامسونگ به یک باتری 10.78 وات ساعتی با نرخ 3.85 ولت مجهز است. به عبارتی دیگر این باتری 2.800 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که دقیقا با ظرفیت باتری ایکس کاور 4 یکسان است.

تاییدیه FCC هیچ اطلاعات سخت افزاری دیگری را در مورد گلکسی ایکس کاور 5 افشا نمی‌کند٬ اما به لطف سایت بنچمارک‌گیری گیک‌بنچ٬ما حالا می‌دانیم که این گوشی از پردازنده‌ی اگزینوس ٬7885 3 گیگ رم و اندروید پای بهره می‌برد.

با این حال یک خرده فروش هلندی به نام CentralPoint گوشی SM-G398 را با نام ایکس کاور 4 اس در وب‌سایت خود قرار داده است و قیمت آن را 250 یورو اعلام کرده است. به گفته‌ی این سایت٬ گوشی جدید سامسونگ 4 ژوئن (14 خرداد ماه) معرفی خواهد شد.

اگر این خبر واقعیت داشته باشد٬ تنها چند روز تا رونمایی از نسل جدید گوشی‌های خانواده Galaxy Xcover سامسونگ باقی مانده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*