سری GTX 1650 ایسوس

گیمینگ با قیمت مناسب و قدرت بالا با سری GTX 1650 ایسوس

کارت های گرافیک سری GTX 1650 ایسوس در مدل‌های ROG STRIX ، Dual و Phoenix با قیمت مناسب و قدرت بالا معرفی شدند. در ادامه با این سری کارت گرافیک‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

گاهی اوقات بنا به دلایلی ممکن است گیمرها نخواهند بیش از توان خود برای خرید کارت گرافیک مناسب گیمینگ هزینه کنند. اما یک گیمر هرگز دست از بازی نخواهد کشید و در مواقعی که بودجه بالا تامین نشود، به طبع مجبور خواهد بود تا از گرافیک‌هایی با تراشه میان‌رده استفاده کند. ایسوس، برند نخست گیمینگ در جهان، برای گیمرهایی با بودجه بسیار محدود، کارت گرافیک های سری GeForce GTX 1650 را به بهترین حالت ممکن مناسب با بازی در تفکیک‌پذیری 1080p طراحی و تولید نموده است.

همانطور که می‌دانید پس از معرفی کارت گرافیک‌های سری GeForce GTX 1660، شرکت NVIDIA تراشه جدید و مقرون به صرفه GTX 1650 را نیز در دسترس تولیدکنندگان سخت افزار قرار داد. ایسوس برای گیمرهایی با بودجه بسیار محدود و یا کسانی که قصد ارتقا در آینده را دارند، تراشه GTX 1650 را با مدل‌های ROG STRIX، Dual و Phoenix عرضه نموده است که در ادامه به توضیحاتی در مورد این سه سری جدید خواهیم پرداخت:

سه کارت گرافیک جدید سری GTX 1650 ایسوس

ROG STRIX، بهترین و قدرتمندترین در سری GTX 1650

سری GTX 1650 ایسوس

کارت گرافیک‌های ROG STRIX به کاربر کنترل همه جانبه کارایی را با نرم افزار GPU Tweak II می‌بخشند. به دلیل خنک کننده بی نقص DirecCU II و فن‌های لبه دار و تولید در خط تولید تمام خودکار Auto-Extreme ایسوس، به سادگی می‌توانید از کارت گرافیک ROG STRIX GeForce GTX 1650 خود فرا تر از فرکانس پایه، کارایی را به اختیار خود بگیرید و از عملکرد بسیار خنک و ساکت کارت گرافیک در گیمینگ لذت ببرید.

Dual، دو فن و دوام کامل

سری GTX 1650 ایسوس

سری Dual، معمولا ادامه دهنده سری گیمینگ ایسوس هستند. در این سری سعی شده تا حداکثر توان عملیاتی کارت گرافیک در مقایسه با هزینه انجام شده، در اختیار کاربر قرار گیرد. دو فن با گواهی IP5X، و ساخته شده در خط تولید تمام خودکار از ویژگی اصلی این سری می‌باشد. در انتها نیز ایسوس 144 ساعت آزمون‌های سخت گیرانه پایداری را برای سری Dual اجرا کرده تا محصولی با دوام و ماندگار در اختیار مصرف کننده نهایی قرار گیرد.

سری Phoenix، قدرت کامل در ابعاد کوچک

سری GTX 1650 ایسوس

شاید از جمله کسانی باشید که دوست دارید کیس گیمینگ خود را همه جا با خود حمل کنید. سری Phoenix با فرم فاکتور کوچک عرضه شده تا در کیس‌های Mini-ITX به سادگی جای گیرد. برای خنک سازی نیز یک فن با گواهی ضد نفوذ IP5X در نظر گرفته شده تا از این کارت گرافیک در برابر ورود گرد و غبار مراقبت کند.

سری جدید GeForce GTX 1650 ایسوس به زودی در بازار کشور عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ما که تو خاب ببینیم

  2. هم چون گرافیکی را ارزوست

  3. اینا کجا مقرون به صرفه ن

  4. دیگه ما قیمت مناسب نداریم همش گرونه