دومین نسل اسکرین پد ایسوس

دومین نسل اسکرین پد (ScreenPad) در لپ تاپ های مدل 2019 ایسوس

دومین نسل اسکرین پد در لپ تاپ های مدل 2019 ایسوس که در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 معرفی شدند چگونه کار می‌کند؟ ما در این مقاله به بررسی ScreenPad 2 ایسوس می‌پردازیم.

زنبوک پرو سال گذشته‌ی ایسوس گوشی خیلی عالی نبود٬ ولی ما با مهم‌ترین قابلیت آن شگفت‌زده شدیم. اسکرین پد یک نمایشگر شبیه به نمایشگر گوشی‌های هوشمند است که در این لپ تاپ جایگزین ترک پد معمولی لپ تاپ‌ها شده بود. شکی نداشتیم که این قابلیت در نسل جدید لپ تاپ‌های ایسوس نیز حضور داشته باشد.

حالا دومین نسل اسکرین پد ایسوس در لپ تاپ زنبوک اس بیشتر عملکردی شبیه یک گوشی هوشمند را ارائه می‌کند. ایسوس رابط کاربری آن را با اضافه کردن دکمه‌ها و آیکون‌ها به سبک پلتفرم اندروید به‌روزرسانی کرده است و جابجایی بین حالت صفحه‌ی اسکرین پد و یک ترک پد معمولی بسیار آسوده‌تر از گذشته شده است.

دومین نسل اسکرین پد ایسوس

من (منبع) مدتی را با دومین نسل اسکرین پد ایسوس گذراندم و متوجه جذابیت بسیار بالای آن شدم. هرچند این مدت طولانی نبود٬ اما در همین زمان اندک نیز با پاسخگو بودن آن به هر لمس انگشتان دست٬ احساس خوبی پیدا کردم. زمانی که چنین فناوری را در یک کامپیوتر ویندوزی داشته باشید٬ بسیار بهتر از ترک پد‌های معمولی لپ تاپ‌ها عمل می‌کند. اگر از حالت ترک پد به حالت ویژه بروید٬ متوجه فوق‌العاده کاربردی بودن این صفحه نمایش لمسی خواهید شد.

لپ تاپ مدل 2019 زنبوک اس ایسوس در سه اندازه‌ی 13 و 14 و 15 اینچ عرضه می‌شود. هر سه از پردازنده‌های Core i7 قدرت می‌گیرند٬ اما در حالی مدل 15 اینچی از کارت گرافیک Nvidia GTX 1650 Max-Q قدرت می‌گیرد٬‌ دو مدل کوچک‌تر از یک کارت گرافیک MX250 برخوردارند.

بهره‌وری انرژی با دومین نسل اسکرین پد ایسوس

ایسوس می‌گوید بخش نرم افزاری اسکرین پد دستخوش تغییراتی شده است تا عملکرد بهتری داشته باشد. اجرای نسل نخست این نمایشگر نیازمند فعال شدن کارت گرافیک جداگانه بود٬ اما حالا با بهینه‌سازی نرم افزاری٬ دومین نسل ScreenPad کمتر از باتری لپ تاپ مصرف می‌کند. ایسوس ادعا می‌کند وقتی این صفحه روشن باشد٬ عمر باتری این دیوایس 2.5 برابر بیشتر از نسل پیشین لپ تاپ زنبوک خواهد بود. این مدت٬ 9 ساعت اعلام شده است.

اسکرین پد 2 همچنین به لپ تاپ‌های ارزان قیمت سری ویوو بوک ایسوس نیز راه پیدا کرده است. مدل 2019 ویوو بوک‌های ایسوس در دو اندازه‌ی 13 و 15 اینچی عرضه می‌شوند که هر دو از پردازنده‌ی Core i7 و کارت گرافیک MX250 قدرت می‌گیرند. در زیر می‌توانید بازی اجرای بازی Candy Crush Saga روی این اسکرین پد را مشاهده کنید.

دومین نسل اسکرین پد ایسوس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. باید بگم عالی وزیباست