گوشی ردمی 7 ای

گوشی ردمی 7 ای با اندروید 9 پای و باتری 4000 میلی‌آمپری معرفی شد

گوشی ردمی 7 ای با سیستم عامل اندروید 9 پای معرفی شد. اینطور که پیداست، Redmi 7A مجهز به باتری 4000 میلی‌آمپری شده است.

گوشی های ردمی کی 20 و کی 20 پرو در کشور چین معرفی شدند، اما ردمی 7 ای هم یکی دیگر از گوشی های هوشمندی بود که در این نمایشگاه به صورت رسمی معرفی شد. با این که در چند روز گذشته شاهد اعلام برخی از مشخصات گوشی ردمی 7 ای بودیم، اما هم اکنون اطلاعات مربوط به قیمت و تاریخ عرضه دستگاه را هم می‌دانیم.

گوشی ردمی 7 ای

اینطور که پیداست، این دستگاه دارای صفحه نمایش 5.45 اینچ فاقد ناچ با وضوح اچ دی پلاس و نسبت ابعاد تصویر 9:18 است. در قسمت بالای این گوشی شاهد قرارگیری سنسور 5 مگاپیکسلی سلفی و حسگر مجاورت هستیم و این در حالی‌ست که لوگوی ردمی در قسمت پایین دستگاه قرار گرفته است. گوشی ردمی 7 ای در بخش عقب مجهز به یک سنسور 13 مگاپیکسلی با فلاش LED شده است. بد نیست بدانید که این دستگاه مجهز حسگر اثر انگشت نیست.

بدنه پلی کربنات گوشی ردمی 7 ای حاوی چیپست کوالکام اسنپدراگون 439 بوده و در دو مدل مختلف 16 و 32 گیگابایتی عرضه خواهد شد، همچنین از خشاب کارت حافظه جانبی تا میزان 256 گیگابایت هم پشتیبانی می‌کند. اینطور که پیداست، این دستگاه دارای رابط کاربری MIUI 10 بر پایه سیستم عامل اندروید 9 پای بوده و از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند، اگر چه سیم کارت دوم در خشاب ترکیبی قرار دارد.

گوشی ردمی 7 ای

یکی از مزیت‌های این دستگاه را می‌توان باتری 4000 میلی‌آمپری دانست که از فناوری شارژ سریع 10 وات هم پشتیبانی به عمل می‌آورد که دو برابر گوشی ردمی 6 ای است. سایر ویژگی‌های گوشی جدید شیائومی را می‌توان Dual 4G VoLTE، نسخه پنجم بلوتوث و جک صوتی 3.5 میلی‌متری عنوان کرد.

این دستگاه در تنوع رنگ آبی و مشکی عرضه می‌شود و قیمت آن هم در حدود 80 یا 86 دلار خواهد بود. به نظر می‌رسد گوشی ردمی 7 ای در تاریخ 6 ژوئن (16 خرداد) و برای نخستین بار در کشور چین در دسترس قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند در یک الی دو ماه آینده وارد عرصه بین‌المللی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*