دوربین سامسونگ گلکسی Note 10

افشای اطلاعات جدید درباره دوربین سامسونگ گلکسی Note 10

به نظر می‌رسد دوربین سامسونگ گلکسی Note 10 یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت این گوشی پرچمدار خواهد بود. به تازگی تصویر و اطلاعات جدیدی درباره دوربین سامسونگ گلکسی نوت 10 (Samsung Galaxy Note 10) منتشر شده است.

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ رونمایی سامسونگ گلکسی نوت 10، به تصاویر واضح‌تری درباره شکل ظاهری این گوشی هوشمند دست پیدا می‌کنیم. بر اساس اخبار و شایعاتی که تا امروز منتشر شده‌اند، به ارائه دو مدل از یک گوشی سری نوت در سال 2019 برای نخستین مرتبه، پی برده‌ایم. با در نظر گرفتن روال همیشگی سامسونگ در نحوه به‌روزرسانی مشخصات فنی پرچمدار سری Note در مقایسه با پرچمدار سری S همان سال، ویژگی‌های سخت افزاری این دو گوشی قابل حدس هستند. شایعات و اخبار نیمه موثق نیز حدسیات ما را تایید می‌کنند.

ساختار دوربین سامسونگ گلکسی Note 10

بر اساس اخبار، هر دو مدل عادی و پرو سامسونگ گلکسی نوت 10 دارای یک دوربین اصلی چهارگانه خواهند بود. در مدل بالارده یک دوربین سلفی دوگانه، همانند ماژول به کار رفته در گلکسی اس 10 پلاس، وجود خواهد داشت. مدل پایه، از یک دوربین سلفی تک سنسور استفاده می‌کند.

طی چند هفته اخیر، رندرها و اخبار متعددی درباره ساختار دوربین چهارگانه یاد شده منتشر شد. جدیدترین و به‌روزترین عکس را کاربر توییتری Ice Universe، که همواره اخبار موثقی در محصولات معرفی نشده سامسونگ در چنته دارد، به تازگی منتشر کرده است. وی تصویری از ماژول دوربین سامسونگ گلکسی Note 10 ارائه کرد و سپس رندری بر اساس آن طراحی شد.

دوربین سامسونگ گلکسی Note 10

به این ترتیب، در ترکیب سنسورهای ماژول دوربین سامسونگ گلکسی Note 10 تنها یک سنسور ToF در مقایسه با ماژول دوربین اصلی سه گانه گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس اضافه شده است. از وجود یک سنسور Flood Illuminator به منظور تولید نور مادون قرمز نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. از نظر شکل و کارایی در حد متوسط است

  2. طراحی قاب پشتی به شدت شبیه P30 Pro

  3. اون فن های اسکل سامسونگی که میگفتن ساختار دوربین P30 Pro …شعره کجان… :////
    ای خاک بر سر خودتون و برندتون… !!!

    • اولا خاک بر سر تو
      دوما این هنوز رسمی نیست
      سوما هواوی نمایشگر اج رو اسکی رفت از سامسونگ ما به تو و طرفداران این بنجل ساز گفتیم خاک بر سرتون بره؟
      پس به جای هواداری از یه برند جاسوس و ترد شده ی جهانی،ادب یاد بگیر

  4. ببین سامسونگ به کجا رسیده که از هواوی اسکی میرهp30pro