پرو اینتلی ماوس مایکروسافت

پرو اینتلی ماوس مایکروسافت در قامت یک ماوس گیمینگ مدرن به بازی برگشت

مایکروسافت نسخه کلاسیک «اینتلی ماوس اکسپلورر» را در سال 2017 عرضه کرد و حالا با نسخه جدید پرو اینتلی ماوس (Pro IntelliMouse)، یک گام دیگر به جلو برداشت. این ماوس نیز همان طراحی برتر و لاکچری را دارد؛ اما این‌بار به طور خاص بازار گیمینگ را هدف گرفته است.

از تغییرات ایجاده شده در پرو اینتلی ماوس نسبت به مدل 2017؛ باید به سنسور ردیابی ارتقایافته، بهبود کلیک پذیری دکمه‌ها، اضافه شدن یک لایه سطحی رنگدانه‌دار و البته کابلی با روکش بافته شده اشاره کنیم. همه این‌ها یعنی با تازه‌ترین ماوس گیمینگ مایکروسافت، پاسخ‌دهی بهتر دکمه‌ها را هنگام بازی کردن به خوبی حس خواهید کرد.

علاوه بر موارد ذکر شده، حالا گیمرها می‌توانند رنگ چراغ عقب Pro IntelliMouse را برای تطبیق با کیبورد یا سایر لوازم جانبی، تغییر داده و شخصی‌سازی کنند. خود ماوس هم در رنگ‌های مشکی و سفید قابل عرضه است.

پرو اینتلی ماوس مایکروسافت

سنسور پرو اینتلی ماوس دارای دقت 16000 نقطه در اینچ (DPI) است و از نرخ تازه‌سازی 12000 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند. همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از نرم افزار کیبورد و ماوس مایکروسافت، نسبت به تغییر عملکرد دکمه‌ها و سایر تنظیمات دلخواه اقدام کنند.

البته برای اولین بار، اواخر سال گذشته میلادی بود که این ماوس گیمینگ در چین عرضه شد؛ حالا اما در مسیر ورود به بازار آمریکا قرار دارد. در حالی که نسخه قدیمی هم‌اکنون با بهای 40 دلار در دسترس مشتریان است؛ قیمت پرو اینتلی ماوس 60 دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اینم از کار هایی که آمریکا می کنه