لپ تاپ های الین ویر

بررسی اولیه لپ تاپ های الین ویر در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 (گجت تی وی)

لپ تاپ های الین ویر (Alienware) در مدل‌های M15 و M17 در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 معرفی شدند. این لپ تاپ‌ها دارای طراحی جذاب و باریک به همراه سخت افزار قدرتمندی هستند. در ادامه، ویدیوی بررسی اولیه این لپ تاپ‌ها را مشاهده می‌کنید.

شرکت دل در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 از سری جدید لپ تاپ های الین ویر (Alienware) رونمایی کرد. لپ تاپ های Alienware در مدل‌های M15 و M17 با ضخامت کمتر نسبت به گذشته در این رویداد معرفی شدند. این محصولات طراحی بسیار جذاب و باریکی دارند و به جدیدترین پردازنده اینتل و گرافیک GeForce RTX انویدیا مجهز هستند.

همان‌طور که گفته شد ضخامت لپ تاپ های جدید الین ویر نسبت به قبل کاهش پیدا کرده و از سوی دیگر این شرکت اعلام کرده سیستم خنک‌کننده جدیدی در این لپ تاپ‌ها به کار برده که عملکرد بسیار بهتری دارد. این سیستم جدید، خنک‌کنندگی لپ تاپ را بین 20 تا 25 درصد بهبود می‌بخشد.

شرکت دل اعلام کرده لپ تاپ های Alienware ام 15 و ام 17 با قیمت 1499 دلار و 1599 دلار به بازار عرضه می‌شود. اکنون ما در گجت تی وی نگاه اولیه‌ای خواهیم داشت به این لپ تاپ‌های جدید تا ببینیم الین ویرهای جدید چه ویژگی‌هایی دارند.

ویدیوی بررسی اولیه لپ تاپ های الین ویر