اسکرین پد 2.0

بررسی اولیه اسکرین پد 2.0 در لپ تاپ های ایسوس (گجت تی وی)

ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 از اسکرین پد 2.0 در لپ تاپ‌های جدید خود رونمایی کرد. در ادامه با گجت تی وی همراه باشید تا ویدیویی از بررسی اولیه نسل دوم ScreenPad را مشاهده کنید.

نسل دوم اسکرین پد در لپ تاپ های جدید ایسوس معرفی شد. اسکرین پد یک نمایشگر شبیه به نمایشگر گوشی های هوشمند است که در لپ تاپ 2019 ایسوس جایگزین ترک پد معمولی شده است. ما نسل اول ScreenPad را در زنبوک پرو سال گذشته ایسوس دیده بودیم و حالا این شرکت در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 از اسکرین پد 2.0 رونمایی کرده است.

اسکرین پد 2.0 نسبت به نسل قبلی خود بهتر و پیشرفته‌تر شده است و حالا عملکردی کاملا شبیه به گوشی های هوشمند دارد. نسل جدید ScreenPad بسیار جذاب‌تر و کاربردی‌تر شده و از لحاظ عملکردی و مصرف باتری لپ تاپ بهبود یافته است. بر اساس ادعای ایسوس، با روشن بودن این نمایشگر، عمر باتری لپ تاپ 2.5 برابر بیشتر از نسل قبلی است. حتی ابعاد این نمایشگر نیز نسبت به قبل بزرگ‌تر شده است.

نسل دوم اسکرین پد حالا در دیوایس‌های بیشتری از ایسوس از جمله زنبوک و ویوو بوک به کار گرفته خواهد شد. در ویدیوی زیر می‌توانید با ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوع و جذاب اسکرین پد 2 آشنا شوید:

ویدیوی بررسی اولیه اسکرین پد 2.0 ایسوس