پیامک تبلیغاتی انبوه

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه ممنوع شد

معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری گفت ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه بدون اجازه مشترکان طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ممنوع است و با شرکت‌های متخلف برخورد خواهد شد.

مجید حقی، معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اظهار کرد طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه بدون اجازه مشترک ممنوع اعلام شد و با شرکت‌هایی در این حوزه مرتکب تخلف شوند برخورد می‌شود. گفتنی است در 25 فروردین‌ سال جاری مجید حقی اعلام کرده بود ارسال پیامک انبوه ممنوع است و محدودیت ارسال 500 پیامک در شبانه‌ روز به‌زودی اعمال می‌شود.

ممنوعیت ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری در ادامه افزود:

چنین فعالیت‌هایی مصداق فعالیت‌های غیرمجاز پستی، مخابراتی و فناوری اطلاعات محسوب می‌شود و رگولاتوری وظیفه و اختیار دارد تا در خصوص آن‌ها مقرراتی را اعمال کند. همچنین اپراتورهای تلفن همراه می‌بایست از ارائه خدمات مستقیم یا غیرمستقیم به چنین شرکت‌هایی خودداری کنند و این شرکت‌ها نیز موظف هستند ارائه سرویس‌های غیرمجاز و همچنین تبلیغات خود در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ارائه چنین سرویسی را متوقف کنند. برای جلوگیری از تضییع حقوق مشترکین، این موضوع به همراه لیست اسامی شرکتهای متخلف به پلیس فتا اعلام شده است.

اسامی شرکت‌های متخلف در این لیست قابل مشاهده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دیگه فقط مونده بود که اینو محدود کنن