گلکسی نوت 10 سامسونگ

دقیق‌ترین رندر از گلکسی نوت 10 سامسونگ تا امروز منتشر شد

بعد از افشای چند سری اطلاعات دقیق درباره سامسونگ گلکسی نوت 10 (Samsung Galaxy Note 10) نوبت به طراحی رندری جدید از آن رسید. در حال حاضر، این دقیق‌ترین تصویر موجود از سامسونگ گلکسی Note 10 محسوب می‌شود.

افشای اطلاعات جدید درباره دوربین سامسونگ گلکسی Note 10 به ترسیم رندری دقیق از پنل پشتی این گوشی منجر شد. کاربر توییتری Ice Universe چندی پیش تصویری از ماژول دوربین پرچمدار آتی سامسونگ از سری نوت در صفحه‌اش منتشر کرد. بر اساس این تصویر تنها قادر به طراحی رندری از پنل پشتی گوشی بودیم. اما تکلیف شکل ظاهری پنل جلویی سامسونگ گلکسی نوت 10 چه خواهد شد؟

پرچمداران سری Note، همیشه نسخه‌ای بهبود یافته در مقایسه با پرچمداران سری S همان سال بوده‌اند. به این ترتیب انتظار داریم هر آن چه در بهترین گوشی سری S امسال ارائه شده، در گلکسی نوت 10 سامسونگ نیز وجود داشته باشد. گلکسی اس 10 پلاس به یک دوربین سلفی دوگانه مجهز شده است، به همین دلیل در پرچمدار سال 2019 سری نوت نیز چشم انتظار دیدن چنین دوربین جلویی هستیم. اما بر اساس جدیدترین رندر گلکسی نوت 10 سامسونگ این انتظار بی موردی است!

از طرفی می‌دانیم امسال برای اولین مرتبه، گوشی سری Note در دو مدل عرضه خواهد شد. شاید تصور کنید دوربین سلفی دوگانه به سامسونگ گلکسی نوت 10 پرو اهدا خواهد شد، اما این عقیده نیز اشتباه است. هر دو گوشی گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پرو دارای دوربین سلفی تک سنسور خواهند بود. گفتنی است اگر مدل 5G هر یک از دو گوشی یاد شده را نیز حساب کنیم، امسال، گوشی سری نوت در 4 مدل متفاوت عرضه می‌شود!

از آن جایی که اطلاعات بالا، گفته‌های کاربر توییتری قابل اعتماد Ice universe هستند، می‌توان از صحت آن‌ها اطمینان داشت. با در نظر گرفتن این موضوع و به یاد آوردن تصویری که همین کاربر چندی پیش از ماژول دوربین اصلی گلکسی نوت 10 سامسونگ ارائه کرد، این گوشی شبیه به رندر زیر خواهد بود. گفتنی است عکس پایین، یک تصویر فاش شده از گوشی در دنیای واقعی نبوده و یک رندر کامپیوتری طراحی شده بر اساس موثق‌ترین اطلاعات موجود از سامسونگ Galaxy Note 10 تا امروز است.

جدیدترین رندر گلکسی نوت 10 سامسونگ

گلکسی نوت 10 سامسونگ

این رندر، تصاویر پیشین اشاره‌کننده به ساختار عمودی ماژول دوربین اصلی گلکسی نوت 10 را تایید می‌کند. البته این مرتبه ماژول به دو جزیره تقسیم شده است! انتظار داریم روی قسمت بزرگتر، ترکیبی از سنسورهای رنگی عادی، اولترا واید و تله فوتو وجود داشته باشد، همان ترکیبی که در ماژول دوربین سه گانه گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس به کار رفت. البته در دو گوشی یاد شده، سنسورها به شکلی افقی کنار هم ردیف شده بودند. این موضوع را می‌توان یکی دیگر تغییرات ظاهری مهم پرچمدار سری نوت سال 2019 در مقایسه با آن‌ها دانست. روی جزیره سمت راست، فلاش ال ای دی، سنسور ToF و سنسور منتشرکننده نور مادون قرمز وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. برترین دیوایس نیمه دوم سال 2019

  2. تا اون موقع هزار بار تغیرش میدن

  3. ولی طراحی فوق العاده ای داره فک کنم خیلی ظهور خوبی داشته باشه