رندر خبری گلکسی ام 40

رندر خبری گلکسی ام 40 سامسونگ پیش از رونمایی منتشر شد

سامسونگ در همکاری با آمازون و از تاریخ بیست و یکم خرداد ماه، گوشی گلکسی M40 را در کشور هند عرضه خواهد کرد. هم‌سو با انتشار تیزرهای تبلیغاتی، حالا رندر خبری گلکسی ام 40 هم به بیرون درز کرده است تا هیجان‌ها برای این گوشی هوشمند بالا بگیرد.

اولین چیزی که در تصویر گلکسی ام ۴۰ به چشم می‌آید، نمایشگر Infinity-O و حفره‌ای است که از دوربین سلفی میزبانی می‌کند. سایر مدل‌های سری M، دارای بریدگی ناچ هستند و نمایشگر حفره‌دار را برای اولین بار در اعضای این خانواده می‌بینیم. انتظار می‌رود این گوشی میان رده به تراشه اسنپدراگون 675 کوالکام، 6 گیگ رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز باشد. وجود سیستم عامل اندروید 9 پای هم در آن قطعی به نظر می‌رسد.

اما رندر خبری گلکسی ام 40 ، وجود یک ماژول دوربین سه‌گانه را همراه با فلش LED و حسگر اثر انگشت نیز در پشت گوشی تایید می‌کند. ظاهرا دوربین اصلی، 32 مگاپیکسلی و دوربین سلفی، 16 مگاپیکسلی خواهد بود. این جزئیات را «آسیم وارسی» یکی از مدیران بلند پایه سامسونگ هند ارائه داده است.

درباره قیمت گلکسی ام 40 باید به رقم 20 هزار روپیه اشاره کنیم که با 286 دلار آمریکا برابری می‌کند. این مبلغ، 2 هزار روپیه از قیمت گلکسی ام 30 بیشتر است و با این حساب، گوشی تازه را باید پادشاه جدید سری M بدانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. 😔😔آره خوشبحالتون ک میتونید گوشی خوب بخرید مثل من ک اصلآ فقط میرم نگاهشون میکنم ازپشت ویترین 💔💔💔💔💔💔💔💔💔

  2. آخه سامسونگ هم شد گوشی

  3. واقعا گوشی عالی هست.دراگون 675.نمایشگر عالی.دوربین سه گانه.باتری خوب و قیمت خوب.

  4. 17 دلار دیگه بزارید روش می‌تونید گوشی تازه نفس شیائومی کی 20 رو بخرید که از همه لحاظ بسیار بهتر و جذاب‌تر و از گلکسی ام 40 سامسونگ است.

    • نه عزیزم شیائومی بخرم دردسر داره،
      تازه هواوی که تحریم شده تو اروپا فروشش 30درصد کم تر شده میترسم شیائومی هم تحریم کنه
      بعدش 17دلار بیشتر بدم که چی بشه تو ایران همه یک قیمت دارن تازه کیفیت گوشی های چینی خیلی پایین هست و بعد 6ماه افت عملکرد دارن یعنی بنجل به تمام معنا

    • تو وقتی سامسونگ رو با یک بنجل ساز چینی مقایسه میکنی دیگه انتظاری ازت نیست

  5. گوشی های سساوسنگ از صد فرسخی معلومه

  6. ولی باز هر چی باشه خیلی گرونه