رندر خبری گلکسی ام 40

رندر خبری گلکسی ام 40 سامسونگ پیش از رونمایی منتشر شد

سامسونگ در همکاری با آمازون و از تاریخ بیست و یکم خرداد ماه، گوشی گلکسی M40 را در کشور هند عرضه خواهد کرد. هم‌سو با انتشار تیزرهای تبلیغاتی، حالا رندر خبری گلکسی ام 40 هم به بیرون درز کرده است تا هیجان‌ها برای این گوشی هوشمند بالا بگیرد.

اولین چیزی که در تصویر گلکسی ام ۴۰ به چشم می‌آید، نمایشگر Infinity-O و حفره‌ای است که از دوربین سلفی میزبانی می‌کند. سایر مدل‌های سری M، دارای بریدگی ناچ هستند و نمایشگر حفره‌دار را برای اولین بار در اعضای این خانواده می‌بینیم. انتظار می‌رود این گوشی میان رده به تراشه اسنپدراگون 675 کوالکام، 6 گیگ رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز باشد. وجود سیستم عامل اندروید 9 پای هم در آن قطعی به نظر می‌رسد.

اما رندر خبری گلکسی ام 40 ، وجود یک ماژول دوربین سه‌گانه را همراه با فلش LED و حسگر اثر انگشت نیز در پشت گوشی تایید می‌کند. ظاهرا دوربین اصلی، 32 مگاپیکسلی و دوربین سلفی، 16 مگاپیکسلی خواهد بود. این جزئیات را «آسیم وارسی» یکی از مدیران بلند پایه سامسونگ هند ارائه داده است.

درباره قیمت گلکسی ام 40 باید به رقم 20 هزار روپیه اشاره کنیم که با 286 دلار آمریکا برابری می‌کند. این مبلغ، 2 هزار روپیه از قیمت گلکسی ام 30 بیشتر است و با این حساب، گوشی تازه را باید پادشاه جدید سری M بدانیم.